Simone!!

Hopelijk komt mijn berichtje nu wel aan...had wat problemen...
Heb weinig uitgegeven tijdens het shoppen,beter!! mijn vriend stond wel even met hele lieve kleine babysokjes in zijn handen en we keken elkaar aan van;oooh wat lief!!! maar niet gekocht hoor!
Hopelijk blijft het bij die kleine bloedinkjes en is het nu over bij jou, voel jeje verder wel ok?
ik heb last van rug en borsten en wat zeurderig gevoel en die steekjes nog in buik en liezen,maar geen ongi!
ben wel altijd heel stipt,vaak zelfs de nacht ervoor al...
durf morgen eigenlijk niet te testen,maar ben wel zo benieuwd...
wat ga jij doen???
gr. petra
 
Het heeft nog niet doorgezet hier. Ik heb tot nu toe een cyclus van 33 dgn gehad en vorige maand 34 dagen. Als ik 34 dgn aanhoudt, zou dus vandaag mijn nod zijn. Maar echt bloedverlies heb ik (nog) niet. Wel nog steeds steekjes in mijn liezen en ik ben zooooohoooo moe!!! Hele weekend al... maar dat kan natuurlijk ook van de spanning komen.

Schattig he, van die ieniemini babysokjes... Als ik morgen (of wanneer dan ook) positief test, is dat het eerste wat ik ga kopen!!!

Bij jou dus nog geen tekenen van ongesteldheid? Ziet er volgens mij wel goed voor je uit!! Ga je morgen testen?

Groetjes,
Simone
 
Schattig he die kleine sokjes, truitjes of zelfs de pampertjes vind ik al schattig. We worden er helemaal week van he.

Ziet er erruug spannend voor je uit, ik ben heel benieuwd. Het zou wel heel erg super zijn he als het eindelijk zover is.

Ik wens je heel veel succes morgen!!

XX Bibi
 
Terug
Bovenaan