Simone

Hoi meiden,

Ik heb 20 december een mk gehad en mijn NOD staat op eind januari, maar er is hier nog niks te bekennen. Nou is het logisch dat je cyclus na een mk van slag is, maar ik heb dus echt geen idee wanneer ik mijn ongi kan verwachten. Normaal gesproken schommelt mijn cyclus tussen de 32 en 37 dagen en ik zit nu op dag 40.

Morgen gaan we lekker voor 3 weken op vakantie (Dominicaanse Republiek), daar heb ik echt onwijs veel zin in. Even helemaal bijkomen en lekker luieren! En dan gaan we na de vakantie wel weer serieus aan de klus (deze maand rustig aan gedaan).

liefs,
Simone

ja, dat is moeilijk he. Bij mij kwam het na 28 dagen maar verder ben ik nooit regelmatig. Ik hoop dat jullie een hele fijne vakantie zullen hebben, geniet ervan!!

Liefs Po

Mijn ongi kwam ongeveer 6weken na mijn Mk dus het kan nog, alleen is het bij iedereen verschillend. Ze zeggen 4-7weken dat het kan duren voordat je ongi komt.

Neem een hoop tampons mee want ik de eerste ongi na je mk kan veel heftiger zijn. Maar verder heel veel plezier gewenst. (ik wil met je ruilen hoor).

Veel plezier. R.

Terug
Bovenaan