Hai Inge,
Wat fijn toch die belangstelling hier! Voelt toch wel goed...kan je tenminste wat delen etc..
Wel wij kwamen t ziekenhuis uit met een big smile hoor!
Wij zien het weer allemaal rooskleurig zitten en hopen op een "liefdes baby"...
Het zaad was namelijk verbeterd..nog niet zo dat het boven de term slecht uit kwam..maar t is wel beter dan de vorige keer...En tja voor een wondertje heb je natuurlijk maar 1 zaadje nodig die de juiste weg weet te vinden... Dit zaadje gaan wij nog 2/3 maanden de kans geven...
En volgens mij mag ik jou misschien ook wel bedanken, want enige tijd geleden heb ik hier s een oproepje geplaatst en volgens mij heb jij hierop gereageerd met de tip van extra vitaminen en zink...Het is uiteraard niet bewezen, maar de kwantiteit is wel vooruitgegaan..de kwalititeit niet bepaald..maar das wel mooi! Geeft de burger moed.
Oke nu zal ik duidelijker zijn, want je leest het voorjaar hier nu wel tussen de regels door..een beetje gaotisch etc..
De gyn begon direct over de uitslag; hij gaf aan dat er enigzins verbetering was vastgesteld, enigzins want de uitslag was nog niet voldoende te noemen...Zijn voorstel was dus wel beginnen met inseminatie, maar de gyn legde uit dat hij zich ook goed kon voorstellen dat we dit goed tot ons door wouden laten dringen.. Zo stelde hij dat als je er eenmaal in zat , dat het moeilijk terug stappen was... (medische molen)dus eerst 2/3 maanden zelf proberen, wel in de komende cyclus ronde nog een samenlevingstest (kan ik weer mooi bepalen wanneer ik op mijn vruchtbaarst hoop te zijn),dan de kijkoperatie ; daarna 6 IUI pogingen en als daar geen resultaat in viel te behalen door naar IVF.
We hebben een heel fijn en uitgebreid gesprek gehad, en t heeft ons veel moed gegeven, ik bedoel bij jullie is het spontaan ook gelukt..en de gyn zei ook dat je maar 1 zaadje hoefde te hebben voor een bevruchting...wel die is vast wel een keer aanwezig..
Tja en wat ik bedoel met "liefdes baby" is dat (ik denk wij allemaal) het liefst toch een kleine zonder al teveel hulp krijgen, zo natuurlijk mogelijk...Niet dat er anders overigens niet sprake is van Liefde....begrijp mij niet verkeerd..
Oke het voelt dus wel goed aan zo, nog even uitstel van executie, om eerlijk te zijn zou het mij toch wel een beetje te snel zijn gegaan hoor zo alles achter elkaar..
En nu hebben we ook een rustiger gevoel, als t nu nog niet lukt; dan helpen ze ons wel...
Zo dat was een heeeeeeel verhaal...
is jou trap al klaar????
P.S. NOD is aankomende woensdag hoop stiekum uiteraard weeeeer op iets anders...zoals elke maand...de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Groetnis simoon