Simoon

A

Anoniem

Guest
Hoi Simoon,

Nou, je ha houdt de spanning er dus ook nog even in. Ik denk dus echt dat je magnetiseurtje gelijk krijgt (en dat denk jij ook, maar dat durf je nog niet te denken). Ik moest echt lachen om je koeienverhaal! Je had vast nooit gedacht dat de boerenervaring van je man nog eens van pas zou komen! Wacht maar tot je een baby aan de borst hebt, meisje, dan komt die vergelijking met een koe pas echt goed tot zijn recht, hahahah (om maar te zwijgen over kolven en zo)! Ach, wat maakt het uit, koeien zijn lieve beesten en als je zwanger bent of een baby hebt, sta je misschien wel dichter bij de natuur dan ooit.

Liefs, Inge

Hi inge, Je hebt helemaal gelijk wat betreft dat denken over zwanger zijn...Ik wil het echt zwart op wit hebben...Dan pas verder denken..
Inmiddels ben ik al hondsberoerd af en toe, mega moe..mijn vriend heeft me nog niet eerder zo meegemaakt en is ook al helemaal bezig met het idee dat het nu echt raak is.
K ga niet eerder (hoop ik ) testen dan volgende week maandag...dan is t 14 dagen na NOD (als t goed gaat)
De spanning blijft er nog wel effe in dus!
Hoe gaat ie verder met jou?

He Simoon,

Maar dan hebben we niemand die zwanger is deze week op de lijst staan!!!!!!
Waarom test je niet nu??? Nee, nee, grapje, jij moet doen wat je wil, vooral alles wat je denkt dat goed voor je is...

Mijn duim heb je alvast,

Liefs,
Erika

Ik heb gisteren/woensdag nog negatief getest..je mot echt effe wachtuh tot volgende week (ik ook helaas)...

Hoi Simoon,

Ik heb me in mijn kop gehaald dat het deze maand maar eens raak is. Erg gevaarlijk, nietwaar. Maar ja, hoe dan ook voelt het beter dan de negativiteit waar ik de afgelopen twee maanden in zat. Mijn baarmoeder is weer duidelijk in de opbouwfase. Als ik net mijn eisprong heb gehad, voelt het of ik zwanger ben, dan rekt het en trekt het. Dat klopt natuurlijk ook wel, want je lichaam bereidt zich er elke maand weer op voor. Tsss, wat een energieverspilling toch in de natuur. Maar laten we hopen dat het bedje deze keer eens niet voor niets gespreid wordt. Ik ben gisteren en vanmorgen misselijk geweest, echt belachelijk natuurlijk, 2 of 3 dagen na je eisprong. Dus dat negeren we. En verder heb ik weer zo'n typisch gevoel in mijn borsten. Niet echt pijnlijk, maar wel gieren de hormonen er doorheen. Slaat ook nog nergens op. Kortom, nog een stuk of 12 dagen te gaan.

Hoe is het vermoeden van je ha eigenlijk tot stand gekomen? Heeft hij je onderzocht? Zucht, vindt het wel lang wachten hoor, tot maandag. Maar ja, hoe moet dat voor jou wel niet zijn. Ach, eigenlijk denk ik dat we in jouw geval beter een maandje of 8 kunnen wachten, dan hebben we pas echt resultaat. En daar kunnen die twee streepjes echt niet tegenop.

Kus, Inge

Onder t bericht van Biaggi staat voor jou nog een tekst...de site was geloof ik wat overstuur...

Terug
Bovenaan