Ja hier ben ik dan! En inderdaad ik doe een poging om niet dagelijks hier te komen!Ben ik er dan zie ik haast geen levensteken van jou, en als ik reageer dan ben ik weer dagen niet aanwezig om iets terug te kunnen lezen...
Oke vandaag de gyn, en ja een hele doorbraak, wel spannend wordt het nu allemaal, ook zo definitief...Want ja..nou ja eerst maar vertellen dan wat d'r gebeurt is bij de gyn:
We krijgen een compleet vruchtbaarheidsonderzoek: t mannetje mag zijn "zaad" productie inleveren (alleen ben ik zo dom geweest om de benodigde papieren NIET in te leveren bij het lab, (voor potje en uitleg)dus moet ik daar morgen weer heen...)
Volgende ronde wordt mijn cyclus gevolgd, dag 15 een samenlevingsonderzoek en dan moet ik een paar keer achter elkaar komen om te laten kijken naar de rijping, de evt sprong etc...Verder wat onderzoeken: hormoon bloedprikken,inwendige echoscopie, baarmoederfoto etc...(bloed en kweek zijn bij mij al gedaan)
Enfin er wordt dus aan de weg getimmert! Maar ja dan volgen er ook uitslagen en dat wordt dan ook wel weer eng...
Maar ik ben wel blij dat er nu wat gebeurt, dat onzekere is ook niks, daar weet jij ook alles van!
Ik hoop dat er bij jullie donderdag mega positieve berichten komen en anders uitslagen waar tenminste iets aan te doen is op een liefst zo simpele manier!!
Verder zit ik nu op dag 20 van mijn cyclus en natuurlijk hoop ik stiekum weer dat het nu gewoon goed raak is... helaas ga ik dat toch steeds stiekum denken, hardop geef ik natuurlijk te kennen dat het toch nooit lukt... Nog effe 11 dagen in spanning afwachten...
Ik wou..dat alles achter de rug was en wij gewoon ..nou ja..ik wordt er gewoon stront ziek en chagarijnig van!!!
Mocht je willen mailen dan laat je dat maar weten...
toi toi, simoon