Simoon

Hoi Simoon,

Ik lees dat je gyn. snel met IUI wil beginnen omdat je net een HSG hebt gehad. Dat is echt heel goed nieuws zeg!! Begrijp ik nu goed uit jouw berichtje dat je er weinig vertrouwen in hebt? Ik ben na deze behandeling zowaar spontaan zwanger geworden en mijn collega ook. Je maakt wel degelijk meer kans namelijk omdat je een aantal maanden extra vruchtbaar bent. Het is natuurlijk wel balen dat je IUI krijgt maar ik denk zeker dat je een kanshebber bent op snel succes!!
lfs inge

Hoi hoi,

Dat is inderdaad goed nieuws! Ik heb verleden week een laparoscopie gehad en toen zijn mijn eileiders ook doorgespoten met een vloesitof. Dat is toch hetzelfde als een hsg onderzoek? Want als het goed is ben ik nu ook een paar maanden extra vruchtbaar, dat zei mijn gynaecoloog ook. Ik vind het allemaal wel heel spannend nu.
Ik hoop dat we dankzij dit onderzoek spontaan zwanger kunnen worden.

Groetjes van Lena x

Hoi Lena,

Ik heb ook een larascopie gehad waarbij mijn eileiders onder narcose zijn doorgespoten. (de HSG ging niet want het zat dicht) Exact hetzelfde als jij dus. In ronde 2 daarna was ik zwanger ondanks slecht zaad en vijandig slijm.
Je kansen zijn dus erg goed nu!

SUCCES!

Lfs inge

Hi inge en purple,

Tja..k ben niet dagelijks hier anwezig dus soms duurt t effe eer ik reageer...
Vandaag is het DE dag..straks om 13.30 mogen we naar de gyn en dan worden de plannen gemaakt... Zenuwachtig ofzo zijn we hier niet... we weten enigszins wat ons te wachten staat.

Hoe positief/negatief ik denk over alles wat nog komen gaat hangt helemaal af van hoe de wind waait. Over het algemeen denk ik wel dat het goed gaat komen met onze wens..de gyn werkt fijne en stimulerend mee (tot nu toe) maar vaak bekruipt mij de gedachte dat het wel typisch iets voor mij zal zijn dat t natuurlijk nooit zal lukken..
Gelukkig komt dat laatste sporadisch en kortdurend voor..

Vorige week hebben we nog stiekume plannen gemaakt over de evt toekomstige babykamer...
Niet te hard op natuurlijk..dat brengt niet geluk..In het verleden heb ik mij wel s tot uitspattingen laten verleiden: Ik heb al s een boekje gekocht met allemaal friese voornamen voor mijn vriend.. vond ie wel erg leuk..maar heb ik inmiddels al lang op zolder gegooid... Ook een boekje Ik, pappa heb ik als cadeau gedaan...was ook niet een strak plan geweest...Ligt ook ergens op zolder verstopt...

Wel vanmiddag zal ik verder reageren op jullie berichtjes...

Terug
Bovenaan