Simooooooon

A

Anoniem

Guest
Hè, hè, hij lijkt het weer te doen!

Simoooooon, ik zit geweldig in spanning, want je zou gisteren al testen!! Hoe is het afgelopen????

XXX Inge

Hi inge,

Wel de spanning is hier aardig gezakt hoor: test was 15 dagen na NOD(maandag duz) nog steeds negatief! Heb ik weer...
Donderdag naar de magnetiseur..we zien dan wel verder, ben t nu aardig gewend...maar hoop wel dat er schot in de zaak komt; ongi zodat we weer wat kunnen proberen, of het andere wat vriendlief haast wel zeker weet..
Duzzzz donderdag meer!
Hoestie verder met jou???

Neeeeeee, dit is echt ongelooflijk!! Jij krijgt het ook niet cadeau, hè. Ben je ooit wel eens zo lang overtijd geweest? Vast niet!! Kan die ha geen bloedtest doen? Straks zegt die magnetiseur dat het wel zo is, en dan weet je het eigenlijk nog niet zeker... Wat een gedoe zeg! Nou ja, ik ben blij dat je je kennelijk de kop nog niet gek laat maken. Erg knap van je.

Met mij. Het is nu ongeveer een week na mijn vermeende eisprong. En ik heb er toch weer niet veel vertrouwen in. Jammer, want ik was zo blij dat ik vrij zeker wist dat we op tijd waren geweest. Maar dan zou ik vanaf vandaag toch wel al iets kunnen merken. Ben ook wel een beetje misselijk geweest, en erg moe, maar dat wijt ik aan stress. Ben continu een beetje gespannen, niet goed voor een mens, maar ja.

Anyway, ik heb mezelf beloofd dat ik naar de ha ga als het weer op niks uitloopt, dus nog een dag of 7 à 10 te gaan.

Doeg weer!

Oooo in wat voor spannend wereldje leven we ook !!! Tja ik zou maandag naar de HA, maar was bang dat ie dan toch zou zeggen wacht nog maar een maand af, dus ik zou vandaag..ben maar thuis gebeleven...Als t wat is dan dient t zich wel aan en anders zou ik dolblij wezen met een menstruatie..dan kan ik weer verder...
Morgen de magnetiseur en die vertrouw ik wel hoor, wat die gaat zeggen..
Ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest.. Ik had altijd een keurige cyclus tussen de 28/30 dagen, toen een keer een dag later en vervolgens steeds 31 dagen..dus dit is idd errug raar.

Vervelend he die periode tussen eisprong en NOD...Vooral als je zooooo graag wilt!!Ik ben bang dat ik dat ook niet meer van me af kan zetten, ik ben zelfs bang dat ik kinderloos door het leven moet...(ja stom..maar daar ben ik vaak wel heilig van overtuigd, en t zou net wat voor mij wezen....)En als er dan een zwangerschap aandient dan denk ik dat ik af moet kicken van die stress enzo eromheen..

Heel goed dat je naar de HA gaat als t niks wordt, ik heb de laatste keer ook aan die beste man gevraagd wat er anders gaat gebeuren..hij vertelde me dat we dan in december weer effe terug moeten komen als we t willen weten en dat we dan de oorzaak kunnen gaan onderzoeken waarom d'r nog niks gebeurt..En dit gegeven geeft mij best wel rust..ik bedoel december staat zo maar voor de deur...

Ik hoop dat je je een beetje kan gaan ontspannen ofzo,t lijkt mij niet gezond om zo gespannen te worden van alles..Ik zelf denk wel s aan yoga ofzo, maar volgens mij ga ik mij dan helemaal op mijn lichaam fokussen...

wat een onzekere tijd toch....

tot later!

Terug
Bovenaan