sinaasappelsap

Hoi,

Het volgende is het geval:
Toen ik vanmorgen op een kinderverjaardag was en mijn ruim 19 maanden oude zoontje een paar slokjes sinaasappelsap uit mijn eigen glas liet drinken, merkte ik dat er wat vreemd op werd gereageerd door de oma van de jarige Job.
Er is verder niets gezegd hoor, maar nu vraag ik me af of een kindje van deze leeftijd wel al een paar slokes sinaaspa
 
hee hallo,
jazeker mag dat allang. Bij de 4 maanden potjes doen ze er al sinaasappel door, dus vanwege de darmpjes mag dat allang. Verder zou ik ook geen reden kunnen verzinnen waarom het niet zou mogen. Gewoon verder doen dus.
Groetjes Lineke (mv Sander 25-03-05)
 
Hallo,

Mijn zoontje van 14 maanden drinkt ook sinaasappelsap hoor. Hij houdt niet van diksap, thee, roosvicee en van appelsap raakt hij aan de race dus hij drinkt meestal sinaasappelsap of water. Ik zou niet weten wat het probleem zou zijn hoor. Hij eet toch ook partjes sinaasappel?

Groetjes en gewoon je hart volgen!
Moontje
 
Heel toevallig las ik dit weekend mijn eigen groeiboekje weer eens, daar stond in dat ik met 10 weken al sinasappelsap kreeg op het advies van het consultatiebureau.
Dat vinden ze nu veelste vroeg natuurlijk, maar het lijkt me dat 19 maanden dan wel oke is.

Groetjes daniella
 
Hoi!

Misschien is het wel niet de sinaasappelsap, maar omdat je je kindje uit een glas liet drinken!
Ik doe dit zelf ook wel eens bij mijn dochtertje, want ze wil graag proeven wat ik drink. Maar als ik bij mijn moeder ben vind ze dit ook altijd wat eng, omdat het weleens gebeurt is dat een kindje op het glas bijt en daardoor dus glassplinters in zijn/haar mond krijgt. Ik denk zelf dat het wel wat meevalt, mits je niet een heel dun glas gebruikt.

Groetjes Fiona
 
Terug
Bovenaan