Sind een paar dagen moe, duizelig en wazig zien

Hoi meiden,

Zoals het topic al zegt  ben ik de laatste paar dagen erg moe, regelmatig duizelig en zie ik wat wazig. Meer meiden die hier last van hebben?

Ik moet vrijdag weer naar het ziekenhuis o.a. om bloed te laten prikken. Ik ga dan ook vragen of ze mijn Hb even mee willen prikken ivm bloedarmoede.

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

Dit kan ook komen door lage bloeddruk of een lage suikerspiegel. Misschien kunnen ze daar ook even naar kijken. Neem als je er last van hebt een zout soepje (opkikkertje) of dropje en bij mij was het weg. Mijn HB was altijd goed.

Groet,
Lies

Ja, daar heb ik ook al aan gedacht. Nadeel is alleen dat ik pre-eclampsie heb gehad bij de eerste zwangerschap en daarom nu al op mijn zoutinname moet letten. Ik loop er al voor op het ziekenhuis, ondanks dat mijn bloeddruk nu nog goed is.

Groetjes, Marisa

hoi marisa,

ik heb een lage bloeddruk   en daardoor dezelfde klachten, helaas maar ze doen er niks mee.
Idd wwat anderen ook al schrijven, zoute dropjes en dergelijke eten.

vervelend is het he?

sterkte groetjes moeke

Hoi,

Ik heb diezelfde klachten gehad bij mijn eerste zwangerschap en bij mij wees het juist op een te hoge bloeddruk. (Ik had inderdaad ook pre-eclampsie) De gyneacoloog in het ziekenhuis vroeg me toen ook of ik klachten had als duizeligheid en wazig zien e.d. Dit vonden ze geen goed teken. Ik wil je echt niet bang maken, maar zeker als je het al eerder gehad hebt, is het wel iets om in de gaten te houden!

Groetjes Susanne

Voor alsnog is alles ok. Mijn bloeddruk was idd erg laag, heel vreemd om mee te maken als je idd pre-eclampsie hebt gehad bij de eerste. Gelukkig checken ze mijn bloeddruk heel regelmatig en houden ze al rekening met een event. volgende pre-eclampsie.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan