Sinds 2 dagen gestopt met de pil

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve mensen,

Ik ben nieuw hier en zal me meteen even voorstellen, weet niet of dat in dit kopje thuishoort, maar ach, beter hier dan nooit!

Ik ben Desiree, 27 jaar uit Groningen en 6 jaar samen met mijn vriend van 28. We zijn net verhuisd naar een grotere woning met meer slaapkamers. We hebben 3 katten! Ik en mijn vriend hebben al een aantal jaren de wens om kinderen te krijgen, maar omdat we een erg kleine woning hadden met 1 slaapkamer kon dit eigenlijk niet.

Nu ben ik sinds vrijdag gestopt met de pil (Mircogynon 30) na mijn laatste stopweek na 12 jaar hem gebruikt te hebben,  en heb ik sinds gisteren erge last van hoofdpijn en misselijkheid.

Kan het zijn dat ik nu al afkickverschijnselen heb van de pil?

Of kan dit er niks mee te maken hebben?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Groetjes Desiree :)

Hoi desiree,

Wat leuk dat jullie de stap wagen om voor een kindje te gaan.

Het kan id zijn dat je door het veranderen van de hormonen hoofdpijn hebt, ik weet niet of je dit herkent van voor je menstruatie bijvoorbeeld ( ik wel ).

Ik zelf ben sinds 1 januari gestopt met de pil, heb in maart een miskraam gehad, (was wel direct zwanger)dus zit nu weer in het zelfde schuitje wacht3n tot het zo ver is, elke maand weer spannend.

Heel veel succes,

Groetjes

Hallo iedereen,

Ik heb een vraag: ik ben.gestopt met de pil en dit is ronde nummer 1 .ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, dit zijn de symptonen: misselijk met vlagen, verhoging met vlagen, steken en plopjes in de onderbuik, pijn in de onderrug, druk op de ogen, hoofdpijn, een week overtijd. Vollere borsten en. zere tepels.

Nu al 2 testen gedaan, helaas wel negatief. Wat is handig nog een week wachten of bloedprikken bij de huisarts

Ik hoor het graag of het tog kan of dat het door de pil komt nog?

Gr debbie

Als je net gestopt bent  et de pil kan het zijn dat je cyclus iets langer is dan de28 dagen, het kan dus zijn dat je wel zwanger bent maar korter dan je denkt, of er zit een menstruatie aan te komen, ik zou nog even af wachten en dan nog een keer testen.

Succes

Terug
Bovenaan