sinds 4 dagen pijn in onderbuik

hoi hoi, heb sinds 4 dagen sochtens vroeg en s avonds op bed pijn in em onderbuik, in heb 4 weken geleden een miskraam gehad en weet nu niet wanneer mijn nod is, ik had 4 dagen geleden witte afschijding, ik klus wel elke dag , weet iemand wat het kan zijn? kan het nog van de miskraam zijn of wat anders,

groetjes mama van sharon

Hoi hoi,

Zijn het steekjes of echt pijn? Heb je al een test gedaan? Ik heb nadat ik mijn mk heb gehad, De dag dat ik het vruchtje verloor, en 28 dagen later was ik alweer ongesteld.

Groetjes Karin

hoi hoi, heb echt pijn in mijn onderbuik, zijn geen steken maar zodra ik uit bed ben en ff beneden zit heb ik geen last ervan. heb nog niet getest ben nu 3 weken verder dus kan nog of niet want heb 5 dagen geleden witte afscheiding nu is het weg en 2 dagen daarvoor tot nu toe hebben we geklust.

dus nu weet ik niet hoe of wat, ik weet wat voor symptomen erzijn als je zwanger bent want we hebben al een dochtertje van 19 maanden, maar aangezien vorige zwangerschap ( miskraam) 8 weken was en van niks wist, pas een week en geen symptomen had zou ik het nu ook niet weten .

groetjes mama van sharon

Na mijn miskramen (2) Had ik dit ook. Het bleek mijn eisprong te zijn. Soms waren die zo pijnlijk dat ik er een pijnstiller voor moest slikken.

Ik was na de eerste mk na 6 weken weer ongesteld en na de tweede mk na 5,5 week.

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan