A
Anoniem
Guest
<p>Hey allemaal,</p><p>In april 2017 ben ik bevallen van mn dochtertje Novella. 6 maanden na de bevalling was ik nog steeds niet ongesteld. Dit was voor mij zorgwekkend, dus was ik naar de HA gegaan, en die adviseerde (na een negatieve zwangerschapstest) om aan de pil te gaan en hiermee de ongesteldheid op te wekken. Dit heb ik dus gedaan, en heb dus sindsdien elke maand een ontrekkingsbloeding gehad. Nu willen we aan een tweede beginnen, dus ben ik op 1 maart gestopt met de pil. Ik heb daarna gewoon een ontrekkingsbloeding gehad op 3 maart, maar helaas tot aan het heden nog steeds geen natuurlijke ongesteldheid. Ook dit baadt mij zorgen, want ik ben al 2x eerder gestopt met de pil en na beide keren had ik gelijk een eisprong. Na de eerste keer stoppen was ik gelijk regelmatig en na de 2e keer was ik gelijk zwanger. Het klinkt misschien heel gek, maar ik heb gewoon het idee dat er misschien iets mis is sinds de bevalling en durf er niet echt mee naar de HA.... Advies, ervaring en wijze woorden zijn dus van harte welkom! </p><p>Liefs xx</p>