Sinds de bevalling (10 maanden later) rare menstruatie!?

<p style="text-align: left;">Dag lieve dames, </p><p style="text-align: center;">Ik heb onlangs een bericht geplaatst over langer dan 9 maanden ontzwangeren (ik zit nu dus op 10 maanden). Inmiddels ben ik naar de dokter geweest, mijn bloed was in orde. Wij kwakkelen hier thuis ookal 3 weken met allerlei vage klachten, verkoudheid, hoesten, diarree etc. Dus bacterie/virus werd mij verteld. </p><p>Enfin, ik kom thuis van de dokter en ik zie wat bloed. Verrek denk ik, 17 dagen na mijn menstruatie weer ongesteld? </p><p>Ik werd voor de eerste keer in januari j.l pas " normaal " ongesteld. Het was een rommeltje. Uiteindelijk bleef het in maart een maand nog langer uit dan normaal. 3 maanden later nu dus 2x vlot achter elkaar. Hebben meer dames dit gehad, relatief lang aanmodderen met de menstruatie? Ik word echt moe van ?. </p><p>(Ik gebruik al jaren geen anticonceptie.)</p><p>Liefs! </p>
 
Ik gebruik ook al heel lang geen anticonceptie en mijn menstruatie is sinds mijn bevalling ook anders dan daarvoor. Het had een aantal maanden nodig om weer iets van een cyclus te kunnen ontdekken. Maar wat mijn cyclus pas echt in de war heeft gebracht is een coronabesmetting. Sindsdien langer menstrueren en kortere cyclus, ik las dat meer vrouwen hier last van hebben. Zou dit bij jou wellicht ook aan de hand zijn?
 
[quote quote=10562562]Ik gebruik ook al heel lang geen anticonceptie en mijn menstruatie is sinds mijn bevalling ook anders dan daarvoor. Het had een aantal maanden nodig om weer iets van een cyclus te kunnen ontdekken. Maar wat mijn cyclus pas echt in de war heeft gebracht is een coronabesmetting. Sindsdien langer menstrueren en kortere cyclus, ik las dat meer vrouwen hier last van hebben. Zou dit bij jou wellicht ook aan de hand zijn?[/quote] Dank je wel voor jouw reactie?!  Wij hebben per toeval ontdekt dat wij c hebben gehad medio januari. Een nachtje koorts en weg was het.. tijdens was ik ongesteld geworden. Nu je het zegt bedenk ik me wel dat die menstruatie daarna niet kwam.. pas in maart.. april wel.. eind mei een week te vroeg en nu dus 2x achter elkaar.... dus daar zit wat in...  Ik las wel de verhalen van vrouwen die een vaxx hebben gehaald dat heel de cyclus in de war was maar aangezien wij niet gevaxx zijn heb ik eigenlijk nooit verder gekeken/gelezen... 
 
Hey!Ik heb covid gehad eind maart en had een cyclus van 49 dagen. Nu de cyclus erna heb ikt idee dat het nu (hopelijk) gaat komen, zit weer op dag 49. Heb al testen gedaan enzo. Heb allemaal vage hormonale klachten. Ik link het echt aan covid. Ik ben wel bekend met lange cyclussen van 40 dgn bijv.
Helaas geen tips maar wel herkenning dat covid een enorme hormoonverstoorder is.

Vriendin van me heeft allemaal onderzoeken gehad maar ook door covid hartritmestoornissen, laag hb en nog wat klachten. Volgens haar arts meerdere mensen met de combinatie van klachten.. zowel mensen door vaccinatie als mensen zonder vaccin maar wel besmet geweest..
Dus je kan echt hele rare dingen ervan krijgen...
 
Och joh! Ik vond het wel een merkwaardig beestje en überhaupt de hele toestand.. ik ben verder heel nuchter (gebleven). Maar dit vond ik toch wel serieus hinderlijk en apart. Toen ik mamaE haar reactie las dacht ik al, ok.. ik sluit het niet uit en zeker niet nadat ik begon terug te rekenen allemaal. Op de gekke menstruatie na had ik namelijk geen klachten verder. Totdat de oudste hier 3 weken geleden zware diarree kreeg. Ik kreeg ook last.. maar op en aan ook niet heftig, mijn smaak was even weg.. niemand geen koorts.. wel veel snot en ik hoesten.. de jongste ook héle dunne luiers.. geen tandjes.. hmm.. toch maar naar de huisarts gegaan dus... Die benoemde c maar ik zei nog: " Ik ben niet zo'n tester.. ziek is ziek en dan zit je het even uit.. " Maar bij de jongste begonnen gisteren weer héle dunne luiers en ik zit dus met mijn onderkantje... Dat het gekke dingen kan doet blijkt maar...  Wel vervelend joh dat het bij jou ook zo'n rommeltje was/is! Hopelijk zet het snel door! 
 
Terug
Bovenaan