A
Anoniem
Guest
Beste allemaal ik ben nieuw hier maar ik wil erg graag mijn verhaal delen.vanaf sept2007gestopt met de pil(10jaar geslikt)vanaf januari we dachten we gaan het eens proberen we hebben altijd al een kinderwens gehad we zijn 8jaar samen en nu bijna2jaar getrouwd.Toen ik in aug nog niet zwanger was dacht ik ga eens even voor info naar de dokter die zei ga een eens 2mnd teperaturen en kom dan maar eens terug.dus ik dat braaf gedaan en ovulatietesten gedaan klopte precies en de dokter kon dan ook zien dat ik gewoon een eisprong had.Ik kreeg het steeds moeilijker in de omgeving fam,vrienden iedereen was zwanger maar ik niet maar ik ging vol goede moed door met ovulatietesten en ineens januari dit jaar was het zover ik was zwanger,testen gedaan maar het was echt waar zo geweldig en toen kwam het geweldige nieuws mijn beste vriendin ook zo leuk,maar toen ging het mis ik begon te vloeien en ik kreeg een miskraan met 8weken.zoveel verdriet gelukkig bij mijn vriendin gaat het goed,alleen dat maakt het nog moeilijker elke keer de confrontatie we zouden een week na mekaar uitgerekend zijn.Ik ben zo blij voor ze maar heb het oh zo moelijk.iedereen roept je kunt in iedergeval zwanger worden er is niks met je aan de hand enz.Maar het verlangen is alleen maar groter geworden we zijn inmidels alweer een half jaar verder en maar even gestopt met de ovulatietesten wat ik erg moeilijk vind maar ik was er teveel mee bezig.maar nu ben ik weer ongesteld en toch heb ik elke maand weer die dip,waarom lukt het niet,wat is er aan de hand?wie herkent dit verhaal en wil er ook graag over praten?