Sinds deze week weet ik dat ik zwanger ben.

Hallo,

Sinds deze week weet ik (echt) dat ik zwanger ben.
Al een week of 8. Door een onregematige menstruatie en de teleurstellingen durfde ik de test niet te doen. Maar toen de kwaaltjes de pan uit rezen toch maar een test gedaan.
En YES!!! we zijn zwanger.
Vanmorgen bij de arts geweest en nu wachten op een afspraak bij de verloskundigen. Spannend allemaal dus.
Groetjes Ineke80

De Vk moet nog op zich laten wachten vandaag gebeld maar pas voor een afspraak maandag weer berijkbaar. Maar begreep dat ik dan misschien al wel een echo krijg. Zo vroeg en al zo snel. Vind het nog heel onwennig maar ook erg spannend en leuk.
Bedankt trouwens voor alle lieve brichten.

Van harte! En eigenlijk wel lekker dat je al 8 weken bent, dan hoef je niet zo lang in onzekerheid te zitten.
Ik neem aan dat het je eerste kindje is? Ik weet sinds 3 weken dat ik zwanger ben, en ik ben nu pas 7w1d, volgende week pas 1e afspraak en daarna pas een echo (weet dus nog niet wanneer). Al die tijd moet je maar afwachten dat alles goed gaat en je ziet/hoort/voelt er verder niet zoveel van, dus lekker onzekere tijd, maar daar ben jij al voor een deel doorheen! Hoewel jij zo te horen ook wel een onzekere tijd hebt meegemaakt. Vervelend als je al die teleurstellingen te verduren krijgt, ik vond het ook steeds weer verdrietig om die min te zien op de test... Snap dus wel dat je eerst geen test durfde te doen! Maar nu gelukkig toch goed nieuws, dus nogmaals gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan