Sinds een week harde buiken

Nou daan gaan we weer :s
Vorige week toch even naar de verloskundige gehad. Eerst herkende ik het niet... tot ik mijn verhaal had gedaan en beschreven had wat ik voelde...
"Ik wil graag dat je even langskomt. Wat je beschrijft zijn harde buiken. Die horen geen pijn te doen."
Gelukkig was na die controle alles goed met zowel mij als met Uk, maar wel weer advies gekregen nóg minder te gaan werken.
Vandaag maar weer eens met mijn werk gaan praten. Hoop zo dat ze meewerken. Vorige keer ging het ook al niet van harte :s.

MAAAAAAR niet alleen negatief nieuws hoor! We hebben vrijdag de meubeltjes voor de babykamer gekregen en de kamer is al helemaal wit gemaakt door manlief en mijn vader. Nu kan mijn projectje (de muurdecoratie) gaan beginnen :)
Komt zo dichtbij nu... Heerlijk!

Hai Linda,

Wat rot dat je zo'n last hebt van harde buiken. Wel goed dat je even langs je vk bent gegaan, gelukkig is alles goed met jou en je ukkie.
Hoop wel dat je naar het advies van je vk luistert en echt nog minder gaat werken. Begrijp dat het moeilijk is omdat ze niet echt fijn mee werken maar echt, het is tenslotte niet voor eeuwig en je gezondheid gaat voor!!! Harde buiken zijn echt wel een signaal van je lijf dat je rustiger aan moet doen.

Ik heb zelf ook steeds meer last van harde buiken maar die doen helemaal geen zeer. Het is meer een heel oncomfortabel gevoel. Dat je buik strak staan, zeg maar. Of het komt bij mij door 2 kindjes en de beperkte ruimte.......Dat weet ik dus niet, even vragen van de week aan de gyn.

Nou meid, doe alsjeblieft rustig aan hoor.

Sterkte!! Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

Ik zou heeeeeeeeeel graag luisteren naar het advies... Net het gesprek aangegaan met mijn leidinggevende. Die wil het perse via de arbo doen. Ik heb zelf eigenwijs gebeld naar de arbo... De afspraak staat pas voor volgende week dinsdag, maar ze hebben me wel verteld dat ik in de tussentijd gewoon meer ziekgemeld mag worden dan ik nu al ben. Met dat in mijn achterhoofd nog maar een mailtje naar mijn leidinggevende gedaan of het misschien in elk geval als tijdelijke oplossing zo mocht. Nu afwachten.
Dat het een signaal is voor rustiger aan doen, weet ik inderdaad... Daarom zit het me juist ook zo dwars :(.
Ik weet wel dat het normaal is dat je vanaf een week of 25/26 harde buiken kunt krijgen. Maar zo lang ze geen pijn doen, is het niet erg. Dan is het gewoon vast een voorbereiding op het echte werk zeg maar.
Hoop zo dat ik zo een gunstige reactie ga krijgen.

Zal hier wel even een update geven, zodra ik meer weet

Hoi hoi,

Hopelijk mag je je iets meer ziekmelden nu! Anders zou ik het eigenlijk gewoon doen... Jammer, dat je leidinggevende zo weinig inlevingsvermogen heeft. Slechte zaak hoor!! Probeer echt rustig aan te doen!
Super dat het kamertje vordert :). Heerlijk om dfaar mee bezig te zijn. Veel plezier!

Nou wat vervelend dat ze zo moeilijk moeten doen.
Als ze niet willen meewerken zou ik me gewoon volledig ziekmelden tot je bij de arbo bent geweest!
nu aan jezelf denken hoor!

wat leuk zo komen steeds meer kamertjes af! spannend en erg leuk..

liefs

GOED NIEUWS!

vanmorgen een super gesprek gehad met mijn leidinggevende. Een heel ander gesprek dan wat er tot nog toe steeds was. Heel open en eerlijk. Vandaag nog even een dagje iets langer. Het ging gewoon niet anders. Ik mocht het rustiger aan doen en dan wil ik ook niet de moeilijkste zijn.
Verder is er natuurlijk wel een afspraak gemaakt bij de Arbo, maar zo werkt dat nou eenmaal :).
Mijn leidinggevende heeft me gevraagd of ik anders behoefte had aan wat vrije dagen, dus die heb ik nu opgenomen miv morgen. Even 3 daagjes extra rust en vrijdag de eerste halve dag, maar dan vanuit huis aan het werk.
Al met al dus een goede afloop tot nu toe.
Heerlijk! Dit geeft al een hoop rust in mijn hoofd, dat scheelt al :)

Liefs

jeetje wat fijn dat je baas nu toch anders heeft gereageeerd. het is idd echt een teken dat je het rustiger aan moet doen, en gelukkig kan dat nu ook. en idd gesprek met de arbo hoort er gewoon bij niet druk om maken :)

xxx

Terug
Bovenaan