Sinds gister emotioneel, as dinsdag NOD: Goed nieuws of niet???

Jeetje sinds gisteravond, springen bij het minst of geringst de tranenen in me ogen. Ben normaal nooit zo emotioneel, wat betreft het niet lukken van de zwangerschap. Ben al een jaar bezig en al een aantal onderzoeken en kijk operatie achter de rug. En nu ineens ben ik emotioneel. Zit er ook over te denken het me moeder allemaal te vertellen vandaag... Die weet nog van niets.
Dinsdag 26 okt is mijn NOD, dus is dat emotionele misschien goed nieuws? Wat denken jullie zwangere dames hiervan??? Herkenbaar???
Ik hoop het zo!!!

 
Tja MissKimmetje, ik hoop dat het voor jou goed nieuws is, maar hier is, naar mijn mening, weinig zinnigs over te zeggen.
Door zwangerschapshormonen worden veel vrouwen veel emotioneler dan ze ooit gedacht hadden. Maar het kan ook zo zijn dat het niet lukken snel zwanger te worden je nu ineens aangrijpt. Ook je normale cyclus wordt bepaald door hormonen. Bij mijn eerste duurde het 8 maanden voor ik zwanger was en wat een zwangerschapsverschijnselen heb ik die 8 maanden gehad zeg. Bleek helaas toch allemaal bij mijn cyclus te horen en bij ongesteld worden.
Ik hoop heel erg voor jullie dat het betekent dat je wel zwanger bent. Succes!
 
Nee helaas geen ervaring mee.Ben nu zelf 8,2 week zwanger het heeft bij ons 3,5jaar geduurd en ik ben nu dmv IVF zwanger geraakt.
Ik zelf ben tot op heden nog niet emotioneel.Volgens mij komt dit ook pas later in de zwangerschap.
Mijn eerste verschijnselen waren extreem pijnlijke borsten,moeheid en vanaf week 6 misselijkheid.
Helaas zit er niks anders op dan afwachten.Ik weet als geen ander ook hoe je lichaam je voor de gek kan houden.Heb zovaak gedacht nu is het zover,maar dan was het niet zo.
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn,ik weet dat dat moeilijk is maar spreek echt uit ervaring.
Probeer je niet teveel te focussen op je lichaam.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk,maar het vervelende is dat ongiklachten heel erg kunnen lijken op zwangerschapsklachten.

Succes meid!!

Gr. Suusje
 
ik had zelf wel dat ik meteen vanaf het begin vaak emotioneel was.
maar moet ik zeggen dat ik dat sowieso snel ben, ik heb ook altijd flinke huilbuien als ik ongi ben.
dus misschien is dat emotionele bij mij gewoon iets wat bij me hoort.
 
Bij mij was het huilen de eerste reden dat ik eraan dacht dat ik weer zwanger kon zijn.
Ik heb 2x een miskraam gehad en na de tweede keer heb ik het goed verwerkt. Veel gepraat en gehuild. Opeens uit het niks begon ik weer steeds te huilen als ik het erover had....en ik ben inderdaad weer zwanger!

Maar het is wel een goed idee om er met je moeder over te praten. Dat lucht echt op en geeft steun.
Na mijn eerste miskraam (juli 2009) heb ik er alleen met mijn vriend over gepraat. Bij elkaar een echt rotjaar gehad: ik kon nergens meer van genieten. Toen het juli 2010 weer mis ging kwam alsnog alles eruit. Toen ben ik best lang thuis gebleven van mijn werk en heb er echt met heel veel mensen over gepraat. Dat heeft me heel goed gedaan en daarna kon ik weer veel meer genieten van alles dan het hele jaar ervoor.
En.....na 2 maanden weer zwanger!!!

Ik hoop dat het bij jou ook een goed teken is!
 
Terug
Bovenaan