sinds mei bezig (deel 9)

@mama2be: ja vergeet ook niet dat ik het echt harstikke leuk voor jou/jullie vind hoor!
Maar mijn gevoel zegt dat ik er zelf nog lang niet ben...en klinkt raar maar heb het eigenlijk al beetje naast me neer gelegd...ik ga voor het officiele nog aan de 3x50mg Clomid maar weet haast wel 100% zeker dat dit niet aan slaat....ik ga er vanuit dat we moeten gaan spuiten!

Zal ook zeker proberen om zo nu en dan hier op de forum te komen maar weet niet zeker of dat altijd gaat lukken...

Hoe is het nu met je? Helemaal happy? Heb je het al van de daken geschreeuwd??!! :)
Had je het nog verwacht of kwam het echt als nieuws binnen vallen?!

@ de rest: hoe is het met jullie?!

xxx

@ Angel: Hoe gaat het met je? Ben je nu begonnen met de clomid? Kan me indenken dat je er niet veel geloof meer in hebt. Maar je weet natuurlijk maar nooit...!!! Ik gun het je zo meid, zou toch ook super voor jou zijn,
Ik zal extra hard duimen...

En het is helemaal niet erg als je hier niet meer zo vaak bent, is ook wel voor te stellen hoor.
Maar wel goed dat het je het probeert... :D

Ik ben idd helemaal gelukkig...wij hadden het in die zin nog niet helemaal verwacht dat ik dacht volgende maand naar de gyn te gaan en dan wel verder zien.
En ik was begonnen met de Modifast om af te vallen, dus het kwam wel als een "verassing".
Want ik was al 2 weken overtijd, en dacht mijn cyclus is weer helemaal in de war...en op 1 april dan positief testen is wel heel super..!!!

Mijn ouders en broers weten het, en mijn schoonouders en zwager ook.
Dus wel super leuk.

@ De rest: Hoe is het??

Nou ik wens jullie een fijne avond, en tot gauw,

Liefs,

Hey meiden,

Wat is het rustig hier zeg... :D
Hoe gaat het met iedereen?

@ Angel: Hoe gaat het met jou meid?
Ben je alweer ongi geworden? En begonnen met clomid?
Duim deze ronde mijn duimen blauw voor je..!!!

X

Hey meiden,

Wat is het rustig hier zeg... :D
Hoe gaat het met iedereen?

@ Angel: Hoe gaat het met jou meid?
Ben je alweer ongi geworden? En begonnen met clomid?
Duim deze ronde mijn duimen blauw voor je..!!!

X

Hallo!
Sorry dat ik zo lang niet ben geweest...mijn hoofd stond er niet echt naar....
Zal even vertellen hoe het nu is!
Ik ben inderdaad weer aan de Clomid geweest (met de paasdagen!) Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad en zoals ik al had verwacht reageer ik wederom weer niet goed.
Ik moet maandag weer komen maar de gyn gaat er al vanuit dat er dan nog geen eitje is gegroeit!
Dus dan word ik Clomid-resistent genoemd! En dan is het spuiten maar! ik krijg maandag direct alle info mee...
Er zijn voordelen aan het spuiten dat de bijwerkingen stukken minder zijn (nu veel last van opvliegers, hoofdpijn, lichtflikkeringen in mijn ogen) en dat iedereen die hij hiermee behandelt heeft op mijn leeftijd er mee zwanger word!
Nadeel is alleen dat ik vanaf dan wel elke maand terug moet komen...

Reden dat ik weinig aanwezig ben geweest is dus bovenstaande...ook gaat het om mijn werk niet leuk....sfeer is erg ver te zoeken! Ik heb het al eens eerder verteld volgens mij dat een collega erg vervelend doet...dit word steeds extremer...ik en mijn collega's waar ik wel normaal mee over weg kan hebben al beklag gedaan bij onze baas! Hopelijk word er wat mee gedaan!!

Verder gaat het goed, afgelopen zaterdag 24 jaartjes oud geworden :)

@ mama2be: hoe is het met jou?! Hebben we elkaars email adres niet?! Misschien idee om te mailen :)? Vind het wel leuk om elkaar op de hoogte houden en zo hoef ik niet elke keer hier heen (forum)

@ rest van dames: bovenstaande geld ook voor jullie hoor....hoe is het ermee??!!

Nou ik ga weer verder (ben op het werk, clienten slapen uit dus had even de tijd voor mezelf ;) )

Iedereen lekker zomers weekend gewenst!
xxxx

Hallo!
Sorry dat ik zo lang niet ben geweest...mijn hoofd stond er niet echt naar....
Zal even vertellen hoe het nu is!
Ik ben inderdaad weer aan de Clomid geweest (met de paasdagen!) Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad en zoals ik al had verwacht reageer ik wederom weer niet goed.
Ik moet maandag weer komen maar de gyn gaat er al vanuit dat er dan nog geen eitje is gegroeit!
Dus dan word ik Clomid-resistent genoemd! En dan is het spuiten maar! ik krijg maandag direct alle info mee...
Er zijn voordelen aan het spuiten dat de bijwerkingen stukken minder zijn (nu veel last van opvliegers, hoofdpijn, lichtflikkeringen in mijn ogen) en dat iedereen die hij hiermee behandelt heeft op mijn leeftijd er mee zwanger word!
Nadeel is alleen dat ik vanaf dan wel elke maand terug moet komen...

Reden dat ik weinig aanwezig ben geweest is dus bovenstaande...ook gaat het om mijn werk niet leuk....sfeer is erg ver te zoeken! Ik heb het al eens eerder verteld volgens mij dat een collega erg vervelend doet...dit word steeds extremer...ik en mijn collega's waar ik wel normaal mee over weg kan hebben al beklag gedaan bij onze baas! Hopelijk word er wat mee gedaan!!

Verder gaat het goed, afgelopen zaterdag 24 jaartjes oud geworden :)

@ mama2be: hoe is het met jou?! Hebben we elkaars email adres niet?! Misschien idee om te mailen :)? Vind het wel leuk om elkaar op de hoogte houden en zo hoef ik niet elke keer hier heen (forum)

@ rest van dames: bovenstaande geld ook voor jullie hoor....hoe is het ermee??!!

Nou ik ga weer verder (ben op het werk, clienten slapen uit dus had even de tijd voor mezelf ;) )

Iedereen lekker zomers weekend gewenst!
xxxx

@ Angel: Ja goed idee...heb je een mailtje gestuurd.
Is minder confronterend dan hier te kijken denk ik.
En zo blijf ik toch op de hoogte..

Tot snel.x

Terug
Bovenaan