Sinds ovulatie steken in mijn buik

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Sinds mijn ovulatie (tenminste dat denk ik) heb ik last van steken in mijn buik. Zowel links als rechts. Ook een beetje een beurse onderrug. Ondanks dat ik al een zootje heb, weet ik nou niet wat dit kan betekenen. Is het gewoon gevoeliger nu ik de pil niet slik, ben ik zwanger of is dit een voorbode voor ongesteldheid.

Gr

Ik zit met net hetzelfde probleem..
Nog nooit gehad..Ik dacht zelfs dat ik toen al ongesteld moest worden.
Ik was lastig en had krampen..ik ben  nog steeds niet ongesteld en ik weet ook totaal niet wat dit betekend??

Liefs Niunia

haha, ik reageer wel, maar jullie hebben helemaal niks aan mij.. want ik zit met precies hetzelfde 'probleem' .
ook ik denk dat ik mijn ei al zo'n anderhalve week geleden gehad heb ( weet het niet zeker omdat ik 26 juli een mk heb gehad ) en sinds die tijd heb ik al steken in mijn buik, ook links en rechts en echt pijn in mijn onderrug... ook een heel beurs gevoel als ik er op druk...
ook ik heb al een dochter van 21 maanden, maar heb geen idee wat dit is... ik hoop natuurlijk dat ik al weer zwanger blijk te zijn, maar durf ook niet te hard te hopen, straks is het weer een teleurstelling...

Nou ik hoop maar dat er nog iemand reageert die ons wel kan vertellen wat het is...
en voor jullie en mezelf hoop ik natuurlijk dat dit toch echt gewoon zwangerschapstekenen zijn...

succes.

groetjes van mij

Super dat ik niet de enige ben..
Nu nog weten wat het is en ik ben helemaal gelukkig..
In principe zou ik nog niet zwanger kunnen zijn omdat mn vriend net vertrokken was naar Bulgarije tijdens mn ovulatie..maar ben ook elke dag misselijk en moe..
Ik denk dat ik mezelf voor de gek hou en dat ik voel wat ik wil voelen..
Nou, afwachten maar;;

Heel heel veel succes jullie allemaal..en hopen dat het toch niet tussen onze oren zit!
liefs Niunia

Hoi Meiden,

Nou ik heb ook sinds mijn ovulatie een aantal klachtjes,
en ik weets sinds gister dat ik zwanger ben, WAUW!!!!!
Na de ovulatie had ik ongi krampen een paar dagen en best een beetje misselijk,
daarna de hele tijd een beurs gevoel in mijn onderrug net boven staartbotje....
en veel vlagen van misselijkheid. Mijn borsten voelen wat gespannen en lijken iets voller.
Lieve meiden, Ik hoop dat jullie er iets aan hebben......
jullie symptonen/klachtjes lijken er wel op.....
ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!!
liefs Mootje

Oh proficiattt!!!!!

Geniet ervan!!

Veel liefs en drie dikke kussen Niunia

Hoi,

Misschien kan ik jullie wel een antwoord geven als kan het natuurlijk alle kanten op gaan. Ik heb dit namelijk ook gehad, ongeveer een week voor mijn ongesteldheid in de avond misselijk en last van steken in mijn onderbuik. Ik dacht ook nou wat zal dat nou weer zijn. Toen rond mijn NOD een heeeeel klein beetje bruin bloedverlies en dat hield een paar dagen aan met soms een beetje rood bloed erbij. En uiteindelijk werd ik ongi. Dus het kan een zwangerschap zijn, maar ook een erg vroege aankondiging van je ongi. Ik ahd dit deze keer ook voor de eerste keer en ben sinds januari gestopt met de pil.

Hopen voor jullie dat het een zwangerschap is!!!!

groetjes

Terug
Bovenaan