Sinds vanmorgen een positieve test in m'n handen :)

He meiden
Ik behoor vanaf vandaag ook bij de april ~ mama's. :)
Gezelli!
Kunnen we elkaar op de hoogte houden!

Ik zal mij even voorstellen.
Mijn naam is Annemiek ook wel Mieka
Ik ben 30 jaar en nu zwanger van ons 2de kindje. Ons meissie heet Feline & is toevallig ook een april~kindje ;)

Het is nog allemaal onwerkelijk. Vrijdag had ik bloedverlies en morgen moet ik ongi worden. Het bloedverlies duurde een halve dag & stopte. Gisteren verloor ik een heel klein beetje roze bloed. Vanmorgen een mooie duidelijke positieve test.
Dus ik ga ervan uit dat het goed is. Tijd zal het leren! donderdag 15 sept heb ik een echo.

Ik heb iig erg veel zin om dit alles met jullie te delen!
Liefs
Mieka

Gefeliciteerd! Ik heb vandaag ook een positieve test gedaan eigenlijk afgelopen donderdag al maar ik moest vandaag ongesteld worden dus heb ik nog maar een keer getest voor de zekerheid haha ( ik ben zon onzekere muts hahah).
Voor mij is het ook de 2e mijn zoontje is nu 13 maanden, het lijkt me heerlijk 2 van die stuiterballen.

Succes met je zwangerschap.

groetjes

He Mieka,
Toch positief!!! Ik zei al het kan alle kanten opgaan!
Spannend hoor!
Maar proficiat!!!!
Voor mij is het de derde keer dat ik uitgerekend ben in april!!! Heb 3 keer een miskraam gehad en toen was ik in andere maanden uitgerekend. Dus ga er maar vanuit dat april gewoon onze maand is!!!
heb 2 dochters, 1tje van 4 in april en 1tje van 2 die uiteindelijk in mei geboren is.
Groetjes Bowi

He dames
Was vandaag een spannende dag met uiterste v emoties.
heb namelijk 4x een test gedaan, laatste bij huisarts.
De eerste test (was in de ochtend) gaf aan dat ik zwanger was. Toen kwamen wij met briljant idee (not) om nog een test (voor de zekerheid) te doen. Daarbij duurde het even dat er een lijn kwam& was licht v kleur. Nog een test (snel naar nr 2) gedaan. Zelfde verhaal. Dokter gebeld (assistenten) kon over een uur komen. Samen getest. Kwam niet zoveel, maar arts&assistenten zeiden dat ik duidelijk zwanger was want alle 3 kwamen streep.
Na morgen ben ik offcieel over tijd. Dus volgens hun zit er nog niet zoveel hormoon in m'n bloed, waardoor ik niet meteen streep kreeg (ochtend wel want dat was ochtend urine). Beide zeiden dat ik zwanger was &dus niet druk over hoef te mk.
Want er zit zwangerschapshormoon in m'n bloed anders zou er namelijk geen streep komen.

Snappen jullie het nog? veel geblabla he? ;)
Ik ben een beetje onzeker omdat ik vrijdag beetje bloedverlies had. Ik ben bang voor een miskraam.
Nu iets minder, ga over paar dgn test doen. Wil gewoon snelle duidelijke streep net als vanmorgen.

Groetjes

Ja begrijp je helemaal!!! je wilt het ook zo graag he! en zeker met dat bloedverlies is dat spannend. Maar positief is positief ook met een licht streepje!!!!
Ik zou inderdaad gewoon even wachten en kijken hoe het met je gaat, en over een paar dagen nog eens testen als je dat fijn vind.
Maar eigenlijk niet nodig :)!
En inderdaad met ochtendurine!
Bel gewoon je verloskundige alvast op die kan je ook helpen ook als is het nog zo pril!
hebben er veel meer ervaring en gevoelens mee dan een huisarts (is mijn ervaring)!
Succes de komende dagen!
en niet te veel twijfelen! je bent gewoon zwanger!
liefs Bowi

Terug
Bovenaan