sinds vorige week bloedingen

Ik heb sinds vorige week bloedingen. Ik ben nu 17 weken en 2 dagen, maar alles is goed met mijn kindje, het leeft en schopt elke dag een echo hahaha
Toen ik vorige week mijn 1ste bloeding had ben ik jankend naar huis geraced met de auto en in tussen al de VK gebeld. Die stond al voor mijn deur.
Ze kon het hartje horen en ik moest rustig aan doen.
De volgende dag had ik het weer en weer de Vk gebeld.
Zij stuurde mij door naar het ziekenhuis en daar loop ik nu bijna dagelijks.
Afgelopen dinsdag heb ik me ziek gemeld, omdat het te stessend was voor mij.
Mijn placenta liogt voor mijn baarmoedermond en omdat ik me te veel inspan bloed ik. Maar elke keer als ik maar een druppel bloed verlies moet ik naar het ZH

Sinds donderdag mag ik helemaal niks meer.
Ik heb een zoontje van 1,5 jaar en die wil heel de tijd maar door mij getild worden.
Mijn man kwam donderdag thuis met een gigantische dikke enkel en kon niet meer lopen. Ik hup naar het ziekenhuis met hem en ja hoor.....
Hij mag ook al niet meer lopen, alleen op krukken.
Intussen is hij heel zielig geweest, want hij kan niet staan.

Ik mag niks meer doen, niet tillen, niet koken, niet stofzuigen enz enz. alleen liggen.
Maar ik moet het wel doen.... Mijn man verrot het....

Ik voel me zo ellendig hierdoor.... Ga jij even boodschappen doen we hebben het niet meer.. Ga jij hem even verschonen hij heeft gepoept.

Wat moet ik hiermee.... Ik ben kapot

groetjes Sandra

hoi sandra,

als ik jouw was zou ik via het zh proberen hulp te krijgen door aan te geven dat je thuis er 1 van 1,5 hebt rondlopen en dat je van het zh echt helemaal niks mag doen.

misschien dat ze vanuit het zh thuiszorg kunnen regelen.

ik hoop dat je hier iets mee kunt.

groetjes tineke

hai,

Ik snap niet waarom je man je af en toe niet helpt! Hallo, bloedverlies is niet iets wat erbij hoort(heb t zelf in t begin vd zw schap 3 wk gehad). Tuurlijk vervelend wat hij heeft, maar je hoeft toch niet alles maar te doen? Inderdaad probeer hulp te krijgen, want dit houd je niet vol. Zelf heb ik een man die heel veel werkt, maar hij doet alles voor mij en vooral als t om de zw schap gaat. Maar niet alle mannen zijn zo.
Wens je veel succes en sterkte,

gr Loona

Dat is wel een rotsituatie zeg. Maar ik ben het met Loona eens, er is nog genoeg wat je partner kan doen! Blijkbaar is bij hem de ernst van jou situatie niet duidelijk. Probeer hem dat maar eens goed duidelijk te maken. Als ik hulp vraag, dan springt mijn man meteen bij. Ook doet hij uit zichzelf nu ook veel dingen, waarvan hij weet dat hij mij daar enorm mee helpt.

Sterkte meid, en hopelijk wordt de situatie snel beter!

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi Sandra,

Wat een rotsituatie! Echt heel vervelend. Ik zou inderdaad even kijken of je iets van thuiszorg kunt krijgen. Enne...wel rustig aan blijven doen he? 't Is niet voor niets.

Succes en sterkte.

Marian

Hoi Sandra,

Wat een vreselijke situatie. hoe gaat het nu met je? krijg je al wat meer hulp van je man of op een andere manier. Misschien heb je familie die een beetje bij kunnen springen? weet je trouwens of je nu de rest van je zwangerschap niets mag doen, of is het tijdelijk. in ieder geval veel sterkte en zorg goed voor jezelf

Anne

Terug
Bovenaan