Ik heb sinds vorige week bloedingen. Ik ben nu 17 weken en 2 dagen, maar alles is goed met mijn kindje, het leeft en schopt elke dag een echo hahaha
Toen ik vorige week mijn 1ste bloeding had ben ik jankend naar huis geraced met de auto en in tussen al de VK gebeld. Die stond al voor mijn deur.
Ze kon het hartje horen en ik moest rustig aan doen.
De volgende dag had ik het weer en weer de Vk gebeld.
Zij stuurde mij door naar het ziekenhuis en daar loop ik nu bijna dagelijks.
Afgelopen dinsdag heb ik me ziek gemeld, omdat het te stessend was voor mij.
Mijn placenta liogt voor mijn baarmoedermond en omdat ik me te veel inspan bloed ik. Maar elke keer als ik maar een druppel bloed verlies moet ik naar het ZH
Sinds donderdag mag ik helemaal niks meer.
Ik heb een zoontje van 1,5 jaar en die wil heel de tijd maar door mij getild worden.
Mijn man kwam donderdag thuis met een gigantische dikke enkel en kon niet meer lopen. Ik hup naar het ziekenhuis met hem en ja hoor.....
Hij mag ook al niet meer lopen, alleen op krukken.
Intussen is hij heel zielig geweest, want hij kan niet staan.
Ik mag niks meer doen, niet tillen, niet koken, niet stofzuigen enz enz. alleen liggen.
Maar ik moet het wel doen.... Mijn man verrot het....
Ik voel me zo ellendig hierdoor.... Ga jij even boodschappen doen we hebben het niet meer.. Ga jij hem even verschonen hij heeft gepoept.
Wat moet ik hiermee.... Ik ben kapot
groetjes Sandra
Toen ik vorige week mijn 1ste bloeding had ben ik jankend naar huis geraced met de auto en in tussen al de VK gebeld. Die stond al voor mijn deur.
Ze kon het hartje horen en ik moest rustig aan doen.
De volgende dag had ik het weer en weer de Vk gebeld.
Zij stuurde mij door naar het ziekenhuis en daar loop ik nu bijna dagelijks.
Afgelopen dinsdag heb ik me ziek gemeld, omdat het te stessend was voor mij.
Mijn placenta liogt voor mijn baarmoedermond en omdat ik me te veel inspan bloed ik. Maar elke keer als ik maar een druppel bloed verlies moet ik naar het ZH
Sinds donderdag mag ik helemaal niks meer.
Ik heb een zoontje van 1,5 jaar en die wil heel de tijd maar door mij getild worden.
Mijn man kwam donderdag thuis met een gigantische dikke enkel en kon niet meer lopen. Ik hup naar het ziekenhuis met hem en ja hoor.....
Hij mag ook al niet meer lopen, alleen op krukken.
Intussen is hij heel zielig geweest, want hij kan niet staan.
Ik mag niks meer doen, niet tillen, niet koken, niet stofzuigen enz enz. alleen liggen.
Maar ik moet het wel doen.... Mijn man verrot het....
Ik voel me zo ellendig hierdoor.... Ga jij even boodschappen doen we hebben het niet meer.. Ga jij hem even verschonen hij heeft gepoept.
Wat moet ik hiermee.... Ik ben kapot
groetjes Sandra