A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal
Ik moet mijn verhaal toch ff kwijt:dinsdag 13 juni zijn we op huwelijksreis gegaan en omdat we ,s nachts om 5.30 uur vlogen was ik de pil vergeten in te nemen.
de dag daarna gewoon weer geslikt en donderdag weer vergeten .
toen knoop doorgehakt stoppen dus.
Vrijdag kreeg ik ongie krampen en zaterdagochtend idd ongesteld
(ik moest eigenlijk nog ongeveer 10 pillen slikken voor de stopweek)
ik ben 2.5 dag ongie geweest in tot.
Vrijdag 23 juni voelde ik mijn eisprong en kreeg vage steekjes in mijn buik die de hele dag aanhouden.
En nu 5 dagen later heb ik die rare steeken nog en het is net of er een baksteen in mijn baarmoeder zit. Heb inmiddels al 3 testen gedaan en allemaal neg. (hoezo para!!??)
misschien is dit het ontpillen?
Ik heb tijdens die eisprong wel geklust!!
ik weet dus ook niet wanneer mijn NOD is of moet zijnmoet misschien maar afwachten tot ik weer ongie word!!
wie kan mij nog tips of advies geven????
allemaal van harte welkom
groetjes manita
Ik moet mijn verhaal toch ff kwijt:dinsdag 13 juni zijn we op huwelijksreis gegaan en omdat we ,s nachts om 5.30 uur vlogen was ik de pil vergeten in te nemen.
de dag daarna gewoon weer geslikt en donderdag weer vergeten .
toen knoop doorgehakt stoppen dus.
Vrijdag kreeg ik ongie krampen en zaterdagochtend idd ongesteld
(ik moest eigenlijk nog ongeveer 10 pillen slikken voor de stopweek)
ik ben 2.5 dag ongie geweest in tot.
Vrijdag 23 juni voelde ik mijn eisprong en kreeg vage steekjes in mijn buik die de hele dag aanhouden.
En nu 5 dagen later heb ik die rare steeken nog en het is net of er een baksteen in mijn baarmoeder zit. Heb inmiddels al 3 testen gedaan en allemaal neg. (hoezo para!!??)
misschien is dit het ontpillen?
Ik heb tijdens die eisprong wel geklust!!
ik weet dus ook niet wanneer mijn NOD is of moet zijnmoet misschien maar afwachten tot ik weer ongie word!!
wie kan mij nog tips of advies geven????
allemaal van harte welkom
groetjes manita