sinds werken voedingsschema door de war

Dag meiden,
Sinds ik werk is mijn voedingsschema door de war. Hij krijgt bv en ik zat mooi op 5 voedingen. Hij sliep steeds 's nachts van 11-7 uur. Sinds ik werk is hij uit z'n ritme en komt hij 's ochtends om 5 uur. Soms wil hij dan 7 uur toch alweer, soms vraagt hij nergens om, hij is echt in de war. Hij gaat naar de moeders voor de oppas en daar krijgt hij de fles. Dat gaat aardig, met een beetje moeite. Ik hoop dat het tijdelijk is want m'n schema ligt aardig in de war en dat is niet het ergste maar ik merk gewoon dat hij in de war en snel van streek is en dat vind ik minder prettig. Herkenbaar?
Groeten, marijke
 
Hallo,

Erg herkenbaar. Maar voor mij was de enige remedie. Zoveel mogelijk houden aan vaste schema en even doorzetten. Het is voor hem ook wennen dat zijn mama overdag soms er niet voor hem is. Komt vanzelf goed!
Sterkte

Gr Helen
 

Hoi Marijke,
Wat vervelend, zeg!   Kan het evt. ook zo zijn dat je kindje regeldagen heeft?
Ik begin volgende week weer met werken en ben er   een beetje bang voor dat er ergens  die eerste werkweken regeldagen komen (ze wordt volgende week 3 mnd; een bekend moment)
ik hoop dat het zich bij jullie weer snel stabiliseert want het lijkt me al zwaar om weer a/h werk te zijn maar als je dan ook weer gebroken nachten krijgt... Succes!!
groetjes, Marielle
 
hoi ,

het hoeft niet perseee te betekenen dat je kindje ook moet wennen aan het gene wat bij jou het werk betreft , misschien heeft hij wel zijn regeldagen?

gr.sandra
 
Terug
Bovenaan