<p>Hoi,</p><p>Al jaren wil ik een kind en nu ben ik 13,5 weken zwanger! Super fijn. De misselijkheid en moeheid is voorbij -gelukkig- en ik voel me weer superfit. Graag zou ik in contact willen komen met andere alleenstaande vrouwen die bewust kiezen of hebben gekozen voor het moederschap. Om ervaringen te delen, vragen te stellen, van elkaar te leren en het gewoon leuk te hebben. </p><p>Kort iets over mij:</p><p>Ik ben een 39-jarige lesbische/queer en alleenstaande vrouw en ben zwanger geworden via een bekende donor. Ik heb een fijn netwerk, woon in een stad, ben hoog opgeleid en heb een leuke baan. Helaas heb ik geen partner, maar ik wilde niet wachten totdat het te laat is (ben zo gelukkig met mijn keuze!) en vandaar dat ik gekozen heb om het avontuur alleen aan te gaan. Verder ben ik sociaal bewogen, gevoelig en heb ik een gezonde dosis humor. Spreekt dit je aan en zou je graag contact willen? Stuur me dan een berichtje via nataschakinderwens@gmail.com.</p><p>Ik hoor graag van je.</p><p>Vriendelijke groet,</p><p>Natascha</p>