<p>Hoi hoi!</p><p>Ik ben inmiddels 26 weken zwanger van een druk schoppend nu al prachtig zoontje. Zoals de titel aangeeft sta ik er alleen voor, papa is nog in paniek en wij hebben inmiddels al een poos geen contact meer. Hij is over zijn keuze aan het nadenken.. </p><p>Daar heb ik natuurlijk geen tijd voor. Ik trek mijn eigen plan en kan niet wachten op de komst van mijn kleintje rond 29 oktober. Wij zijn beide nog jong, ik ben 21 en hij is 22, niet niks natuurlijk, maar ik ben nog nooit zo zeker van iets geweest. Ik wist vanaf het eerste moment dat ik dit kindje zou gaan houden.</p><p>Ondanks al mijn lieve vrienden en familie zijn er toch zaken die ik zou willen bespreken met andere single mommy`s to be. Wie gaat er bij de bevalling zijn bijvoorbeeld? Mijn vrienden zijn super enthousiast, maar toch in een andere levensfase en ik denk dat ze stiekem af en toe gek worden van al mijn baby praat.</p><p>Kortom lijkt het je leuk om in contact te komen en te kletsen over baby's en afwezige papa's stuur me dan even een mail </p><p>carmen.schipper@live.nl </p>