Single mommy`s to be contact

<p>Hoi hoi!</p><p>Ik ben inmiddels 26 weken zwanger van een druk schoppend nu al prachtig zoontje. Zoals de titel aangeeft sta ik er alleen voor, papa is nog in paniek en wij hebben inmiddels al een poos geen contact meer. Hij is over zijn keuze aan het nadenken.. </p><p>Daar heb ik natuurlijk geen tijd voor. Ik trek mijn eigen plan en kan niet wachten op de komst van mijn kleintje rond 29 oktober. Wij zijn beide nog jong, ik ben 21 en hij is 22, niet niks natuurlijk, maar ik ben nog nooit zo zeker van iets geweest. Ik wist vanaf het eerste moment dat ik dit kindje zou gaan houden.</p><p>Ondanks al mijn lieve vrienden en familie zijn er toch zaken die ik zou willen bespreken met andere single mommy`s to be. Wie gaat er bij de bevalling zijn bijvoorbeeld? Mijn vrienden zijn super enthousiast, maar toch in een andere levensfase en ik denk dat ze stiekem af en toe gek worden van al mijn baby praat.</p><p>Kortom lijkt het je leuk om in contact te komen en te kletsen over baby's en afwezige papa's stuur me dan even een mail :) </p><p>carmen.schipper@live.nl </p>

Hey ik ben inmiddels een alleenstaande moeder van een dochter van bijna 6 maanden, alles op eigen pootjes gedaan dat heeft mij alleen maar sterker en wijzer gemaakt had deze ervaring voor geen goud willen missen tuurlijk had ik liever gewild dat haar vader in beeld zou zijn maar het is graag of niet en hij loopt de kantjes ervan af al sinds dat ik zwanger ben dus die ben ik liever kwijt dan rijk en ik moet zeggen het gaat goed met ons soms is het zwaar maar het is vooral genieten, bij mij was mijn moeder bij de bevalling. Ik zou zeggen geniet lekker van je zwangerschap en ik hoop voor jou en je toekomstige zoontje dat de vader van je kind bijtrekt en zijn verantwoordelijkheid neemt want elk kind verdiend een vader maargoed jammer genoeg denken niet alle mannen zo mocht hij bij zijn besluit blijven dan is het zijn verlies in ieder geval heel veel succes met alles. 

Hey allerliefste single mommy’s,
hier ook een single mommy van 8w3d... ik kwam erachter dat ik zwanger was toen onze relatie al voorbij was. Ik hou gewoon niet van hem, maar dit kindje ga ik alle liefde in de hele wereld geven. Ik vind het allemaal super spannend om alleenstaande moeder te worden, zeker omdat mijn leven momenteel een puinhoop is. Ik heb vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen. Met liefde kom je al heel ver❤️ Fijn om hier lotgenoten te vinden. Zou het fijn vinden om contact te houden??
De vader maakt het niet echt makkelijk, hij is vooral heel boos op mij. Wil deel uitmaken van ons kind zijn leven, alleen liever niet van mijn leven. Dat wordt dan heel lastig... ik probeer het tijd te geven, waarschijnlijk trekt het wel bij. Probeer te focussen op goed voor mezelf zorgen en zo min mogelijk stress hebben in deze prille fase van mijn zwangerschap. Ik wens jullie allemaal heel veel liefde toe ?

Terug
Bovenaan