Sintcadeau's voor opa en oma?

Hallo allemaal,

Ik ben zo langzamerhand begonnen met het verzamelen van wat cadeautjes voor de Sinterklaas zodat ik straks in de sintgekte niet de drukte nog eens in moet. Tevens zijn er op dit moment al best hele leuke aanbiedingen. Maargoed...voor de kids is het niet moeilijk maar voor opa en oma die Sint komen vieren wel. Hebben jullie suggesties? Voor mijn moeder heb ik haar favoriete geurtje gekocht en voor mijn vader een digitale sleutelhanger waar foto's van zijn 2 kleinkinderen in kunnen. Maargoed ik wil er dus wat kleine dingetjes bij om de zak te vullen. Liever geen snoep gezien hun gezondheid.

Wie o wie weet er nog wat leuks! Voor mijn man heb ik ook nog niks.

gr.Ing

Wij maken voor mijn ouders een verjaardagskalender van de kleinkinderen.... Gewoon bij de Hema. Het is altijd een hit! Zomerse plaatjes in de zomer maanden en winterse plaatjes in de wintermaanden. Even een avondje creatief en gegarandeerd succes.
Tijdschriften doen het bij ons thuis ook goed. 'Ook' is een blad speciaal voor opa's en oma's geloof ik. En tja, sokken! Het is een soort van geintje geworden bij ons thuis. Mijn vader krijgt ieder jaar een paar van mij.
Houden ze van fietsen? ANWB heeft vaak leuke boekjes over fietsroutes.

Zo, nu weet ik het niet meer.
Hihi, ik zo willen dat ik zo veel ideeen voor mijn man had.

Groetjes, Karin

Hier zijn foto-cadeaus ook altijd favoriet, maakt niet uit wat, mokken, muismatten, albums noem maar op als het kleinkind er maar op staat, haha.
Enja mijn vader krijgt ook vaak sokken!
Verder vind ik het ook altijd lastig hoor,
succes
groetjes van Sonja

GOED IDEEE!!!!! Ik ga er meteen mee aan de slag!

Kalender, beker enz. Hoe burgelijker hoe leuker ze het vinden!!

lfs ing
ps de Ook heb ik ze al cadeau gedaan.

Hoi ing,

Zoals ik ook heb neergezet bij een andere vraag om een leuk cadeau voor oma. Weet even niet meer van wie.

Je kunt bij de Xenos keramiekverf halen en daarmee van alles laten beschilderen. Bijvoorbeeld een onderzetter voor kaarsen beker. Als je het dan even in de oven bakt kan het zelfs in de vaatwasser. Ik denk dat ik dit met Maaike gaan doen voor de opa's en oma's.

Misschien een leuk idee en kost volgens mij ook niet veel.

Groetjes
Inge

Ooh dat vind ik helemaal leuk alleen....dan geeft Sinterklaas het natuurlijk niet. Ik vind het wel een superidee om zo eens tussendoor aan opa en oma te geven. Verkopen ze bij de Xenos ook ongeglazuurd servies dan?

gr.Ing

Hoi Ing,

Volgens mij kan het ook op geglazuurd maar anders moet je even op de verpakking van de verf kijken. Ik wil zelf ook nog gaan maar heb nog geen kans gezien.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan