Sinterklaas cadeautjes baby 9 maanden

Mijn dochter is in december 9 maanden. In april word ze dus 1. Ik ben gevraagd door opa's en oma's voor Sint cadeaus. En straks komt de verjaardag....

Hebben jullie ideetjes? Ik wil geen overdaad aan speelgoed. Dus een combi van praktische dingen en speelgoed tips zou leuk zijn. Ik ben de laatste van onze vriendengroep die in de baby's zit en de andere kinderen zijn een stuk ouder. Dus ik weet niet goed wat voor deze leeftijd leuk is.

Dankjewel alvast!

Wij hadden toen alvast Duplo gevraagd. Leuk om later mee te spelen. Toen hij er aan toe was konden we het te voorschijn halen. 
En voorleesboekjes/prentenboeken. 

Voorlees boekjes zijn altijd leuk. De gruffalo, wij gaan op berenjacht, pas op dit boek bijt. Die gaan nog wel een paar jaar mee. Of praktische dingen, eerste schoentjes, regen laarsjes, paraplu, muts met sjaal en handschoenen, badjas, sjieke kerst outfit, slofjes, alvast zomer kleding. Of speelgoed als smartmax, toet toet auto's/ zoef zoef dieren, little tikes bus, knuffel, pop, waskrijtjes....

Geluidenboekjes, ton met blokken, badspeelgoed, stapeltoren van bakjes (tip: Mushie)
Of praktisch: setje bestek, bibado bib slab, ielm pak, nieuwe maat rompers. 

Dochter was hier ook gek van puzzels. Zoon daarentegen totaal niet
Het hangt allemaal een beetje van de interesse van je kindje af. 
Wij hebben een speelgoedwinkel thuis zoveel spullen. Zoon heeft totaal andere interesses dan dochter, spelen niet met elkaars speelgoed. Wat voor deze leeftijd leuk is is proberen en kijken naar je kindje. Soms schiet je raak met iets, en soms mis. 

Geen idee hoe jouw kind motorisch is, maar onze dochter kroop met 9 maanden de wereld over, dan is een buiten pak (zoals IELM) heeft fijn, kunnen ze speeltuin gaan ontdekken!

Thnx voor alle suggesties. Enkele had ik zelf nog wel kunnen bedenken, Oals de pop en Duplo (niet minder bedankt voor de suggesties), maar de smart Max, Little tike, smart Max en ielm pak... Die kende ik totaal niet!

Bedankt!!!

Terug
Bovenaan