sinterklaas en bijna vakantie

Hey meiden,

Vieren jullie ook sinterklaas?? Wij vieren het vrijdag met mijn familie. Iedereen komt hierheen. Als eerste krijgt dan ons zoontje de kadootjes. Als hij in bed ligt, gaan wij fondue-en. Daarna surprise (dat is bij ons altijd heel uitgebreid...creatieve familie) en dan nog de kado's voor elkaar. Heb er helemaal zin in. Ik ga me ook lekker uitleven op al het lekkers. Bakken is een hobby van mij, dus zorg dat de tafel vol staat met heerlijke dingen. Zelf gebakken pepernoten en speculaas vind ik toch echt wel lekkerder dan in de winkel kopen.
Ik heb er helemaal zin in!!!

Maandag t/m vrijdag gaan we dan nog op vakantie. Een half uurtje bij ons huis vandaan in een park. Lekker zwemmen en verder niets hoeven. Gewoon nog even genieten met ons drietjes. Want het zal straks toch wel heel anders weer worden met een babytje erbij.

De zaterdag na de vakantie vieren we voor de kindjes nog sinterklaas bij mijn schoonouders.
Zondag's ga ik dan het huis versieren voor kerstmis. Zetten jullie ook een boom etc?? Vind dat altijd wel heel erg gezellig. Hoewel ik dit jaar eigenlijk niets wilde doen van een boom ofzo, want vind dat niet zo handig als ik dan alles moet opruimen als ik net bevallen ben. Maar ja, niet druk over maken hè.

En daarna, dan gaat de tijd heeeeeel snel. En dan hopen we het jaar goed te beginnen met een gezond kindje in onze armen.

Hebben jullie nog plannen voor komende tijd (buiten rustig aan doen natuurlijk ;)

Hoi hoi,

Tuurlijk doen we aan Sinterklaas, zoon lief is er vol van. Zaterdag de 5e bij mijn ouders.
Ik ga volgende week ook nog met m'n zoontje pepernoten bakken dat heb ik hem belooft.
Dat is van mij toch ook wel een grote hobby lekkere dingen bakken.

En ja een kerstboom komt er hier ook gewoon. Alles moet toch gewoon doorgaan.
Ik ben dan ook pas de 17de uitgerekend dus dan kan het weer opgeruimd zijn.

Lekker zeg dat je nog even op vakantie gaat.
Daar is hier geen tijd voor, ik moet eerst nog eens zien dat alles klaar komt.
Maar het zal vast wel goed komen, ook al begin ik nu onrustig te worden dat het nog niet klaar is.

Nou succes met de voorbereidingen ik ga even mijn spullen pakken om naar VK te gaan.

Groetjes Rianne

Jaaaaaa, heerlijk de december tijd. Mijn dochter is twee en vindt sint en piet erg leuk. Op de 4e doen we met z'n drietjes pakjesavond en de 5e is mijn zus jarig dus gaan we daar heen. En snel na sinterklaas ga ik de boom op zetten en het huis gezellig maken. Ik heb hier alle tijd voor (hoop ik) ik hoef alleen nog maar morgen te werken.
Kerstmis vieren we lekker met z'n drietjes. Misschien overdag wat bezoek bij ons, maar geen eters en ook wij gaan niet de drukte in. Ik ben dan 38 weken en heb daar dan echt geen behoefte meer aan.

Dittie heel veel plezier op je vakantie en geniet idd nog van het rustige samen zijn.

liefs

Hey

Veel plezier op vakantie Dittie, geniet er van straks!! Ow t lijkt me heerlijk zeg! Ik zou ook best nog even willen, maar zou niet weten wanneer?!

De sinterklaas doen we bij bij thuis met mijn vader en moeder en mijn broertjes en zusjes. Kerst ben k uitgenodigd bij mijn mams en 2e kerstdag iets met de schoonfamilie, weet alleen nog niet wat! :D
Ik ga lekker de week na de kerst mijn hele kerstgebeuren weer tevoorschijn halen! Wel leuk kerststukje maken met Senne! gezellig!

En voor je het weet is het da januari!!! WOW!!!

Liefs

hoi hoi,

wij vieren de 5e sinterklaas bij mn schoonvader. lekker overdag's. koffie doen, lunchen, kado's.
we zijn met alleen nog maar volwassenen. dus over een paar jaar is het leuker als de spruit wat ouder is.

ik wil ook heel graag het huis in de kerst hebben, maar ik moet ff kijken of dat lukt. mn man moet de boom enz maar ff regelen, dat is ff te zwaar.

kerst vieren we saampjes, lekker rustig, lekker eten en een paar kado-tjes. oud & nieuw ook. want ik ben de 6e januari uitgerekend dus je weet het nooit.

Wij vieren sinterklaas bij mijn zus. Haar dochtertje is 20 maanden. Dan gaan wij 6 december de kerstboom zetten. Ik wil het toch een beetje gezellig aankleden.
13 december een familie etentje met de schoonfamilie. Dit omdat ik het niet zie zitten om met kerst naar zuid-oost brabant te gaan (vanuit zeeland).
Morgen een dagje naar de kerstfair in haarzuilens. Dat is echt de laatste keer dat ik iets onderneem wat een hele dag in beslag neemt.
Oud en nieuw lekker thuis of hier in de buurt met wat vrienden. We zien wel, ben tenslotte de 1e uitgerekend.
Fijne tijd voor iedereen. Geniet ervan.

@dittie, fijne vakantie, geniet ervan!
Liefs Peet.

Nee, niks bijzonders...
Ons zoontje krijgt wel een cadeau. (19mnd)
Maak me toch veel te druk en dat wil ik eigenlijk niet.
13 december is mijn vriend jarig.
30 dec. nog een verjaardag.
Ben niet van plan om iets te doen met Kerst, lekker met het gezinnnetje rustig aan doen.
Heb ook last van mijn suiker...

Jij in ieder geval veel plezier.
Groetjes Natasja

Hoi hoi,
Sinterklaas vieren wij 5 december bij mn schoonzus met de hele schoonfamilie. Er zijn drie kindjes bij dus dat is wel zo gezellig!
Wanneer we de kerstboom opgaan zetten weet ik nog niet, maar merk dat ik wel extra behoefte heb dit jaar om het huis helemaal gezellig te maken haha. En dat terwijl we de kerst helemaal niet thuis zijn, want dan moeten we allebei werken. 2e kerstdag is ook mijn laatste werkdag, dus daarna tijd zat om de bende weer op te ruimen haha.
Oud en nieuw vieren wij thuis met vrienden. Wel zo gezellig en voor mijn vriend de laatste kans om flink los te gaan haha.
Heb wel weer zin in alle december gezelligheid!
Oja, dit weekend gaan we nog even een lang weekend samen naar een huisje in Belgie. Heerlijk!

Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan