Sinterklaas foto's

A

Anoniem

Guest
Ik dacht misschien is het leuk om onze kindjes met Sinterklaas en/of zwarte piet op de foto te laten zien.

Hier Jasmijn met 2 zwarte pieten bij de intocht van Sinterklaas in Almere (zat. 15 nov.)

Liefs Trudi (mama van Jasmijn 12-02-2008)

hoihoi,

ik wou net gaan vragen 'waar is dat topic dan'

wij zijn niet naar de intocht wezen kijken veeeeeeeeeeeeel te druk naar mijn zin.
ben wel een paar jaar terug naar de intocht in alkmaar geweest toen het de echte was en ik moet toegeven dat dit voor mij net zo leuk was (en mijn mams hihihi).

heb wel een grappige foto van elounda met pietenmuts voor de kachel met schoenen hihih. volgende week is paps strooipiet bij mij op school (ik werk op een basisschool) en daarna gaat het nog even door naar het kdv van elounda vraag wel even of ze dan een foto willen maken van haar met papapiet hihi. maar hier wel alvast de andere foto.

groetjes van ons

Ja ik weet het.... het duurde wat lang voor ik de topic "on air' had. Ik kreeg de foto er niet bij . Maar uiteindelijk is het dus toch gelukt. Wat zit Elounda er schattig bij met haar pietenmutje. Ze heeft dus haar schoen al gezet zo te zien. Jasmijn mag vrijdagavond haar schoen zetten . Ik zet de mijne er ook naast. Misschien krijg ik ook wat . En vooruit, papa mag ook.

Liefs Trudi

Ons kleine Pietje. Ik  vind dat ze hier zo lief op de foto staat!

Hoi,

Doreen bij de intocht..
Wat doen al die zwarte pieten nou?

Ook al is de sint alweer in spanje ik wilde jullie deze pics niet onthouden ben zooo trots op mijn schatje hihihi

Ze is enorm verwent maar was wel nodig ze had nog geen echt speelgoed en op d'r knuffeltjes was ze nu we uitgekeken.

Groetjes Francis mamma van Sterre 12-3-2008

Terug
Bovenaan