Sinterklaas is in het land, wat voor (schoen) cadeautjes kopen jullie?

JetskeOvN

Forumleiding
Sinterklaas is een bijzondere tijd vol tradities, surprises en gezelligheid! Maar het kan ook best uitdagend zijn om alles goed te organiseren. Laten we onze ervaringen delen om elkaar te helpen de feestdagen efficiënter door te komen. Zowel met tijd als budgetwise.

Wij hebben de gewoonte om door het jaar heen, uit te kijken naar Sinterklaas cadeautjes. Bij onze kleine iets minder toepasbaar, maar nog steeds wel iets. We hebben vorig jaar al dingen gekocht waar ze toen nog te klein voor was. Een ouderwetse telraam, en een gezelschap spel waarvan ze in de winkel met de hele leuke pionnetjes aan de haal ging. Dus kunnen we die "traditie" kunnen we voortzetten. Aangevuld met dingen waar ze nu zelf van aangeeft aan toe te zijn. Zoals schmink of een pakket om zelf slijm te maken.
(4 jaar)

Vroeger zat er nooit cadeautjes in de schoen. Mijn moeder deed er pepernoten oid in. Die traditie heb ik bij mijn kinderen voortgezet. Het moet allemaal steeds groter en meer. Pakjesavond is voor cadeaus vind ik.

Vroeger zat er nooit cadeautjes in de schoen. Mijn moeder deed er pepernoten oid in. Die traditie heb ik bij mijn kinderen voortgezet. Het moet allemaal steeds groter en meer. Pakjesavond is voor cadeaus vind ik.
Vroeger kregen wij ook gewoon cadeautjes hoor. En ik tik de 40 aan, dus das al een tijd geleden. Wel kleine cadeautjes, 10-kleuren pen of dat soort kleine dingen, en wij waren zeker niet de enige die cadeautjes in de schoen kregen

Heb hier kleine playmobil setjes gekocht via Marktplaats en die krijgen ze als schoencadeau, als aanvulling op wat we al hebben. Kostte niet veel en al ons playmobil is tweedehands.

Terug
Bovenaan