Sinterklaas ------------ Kerstmis

Ja de tijd gaat snel.

Binnenkort is is t weer sinterklaas.
Gaat echt snel..

En ja over een maandje ook al weer kerstmis...

Vieren jullie met alleen Sinterklaas of alleen Kerst.

Natuurlijk kan t ook wel zijn dat men beide viert..

Hoi hoi,

Wij gaan Sinterklaas wel vieren, maar klein. 1 Keer schoentje zetten en 4 december apart Sinterklaasavond. Met Kerst doen we 1 kadootje on der de boom. Naarmate ze ouder wordt zullen we hier ook meer aandacht aan gaan besteden. Nu nog niet echt nodig, ze krijgt al zoveel van iedereen!
Hoe ga jij het doen?

Groetjes!

Hoi Hoi

We gaan samen met mn schoonfamilie Sinterklaas vieren,maar gewoon klein en gezellig.
En Kerst vieren we ook met de familie,maar dan word ook alleen de kleine meid beschenkt.

We vieren beiden, maar klein.
Had van de zomer in de aanbieding al wat leuke Duplo dingetjes gekocht (scheelde 50%!) dus die krijgt hij met Kerst, voor Sint een mooie boerderij puzzel gevonden en in zijn schoen een mandarijn, pepernoten en een boekje, dat kreeg ik vroeger ook.

Het gaat om het idee en de gezelligheid, toch?

X
Evje

Wij vieren alleen Sinterklaas (met cadeautjes dan). Eigenlijk ieder jaar bij mijn schoonfamilie, maar ik kan me zo voorstellen dat we een keer 'oversteken' naar mijn kant van de fam. omdat hij daar al 8 neefjes/nichtjes heeft en bij mijn schoonfamilie nog niets. Maar nu krijgt hij er toch nog niet zoveel van mee.

Wij doen het ook niet gek, schoen zetten vind ik nog niet echt nodig (snapt ie toch niet) en ik heb bij de karwei een mooie duplo aanbieding gekocht een paar weken geleden. Hier een kindje dat DOL is op blokken, dus ik denk dat dat goed besteed is!

Wij vieren sinterklaas met kadootjes,4 dec komt bij mn schoonouders sinterklaas en wat pietjes,maar goed dat is leuker voor mn 4jarige dochter en haar 2 jarige nichtje dan voor Kyandro natuurlijk,die zijn allebei al dol op sinterklaas en pietjes,ze worden goed verwend met speelgoed,daarintegen doen wij met kerst voor elkaar kadootje kopen.zal voor de kids dan nog een kleinigheidje kopen zoals een kleurboek of haarspeldjes.anders word die keine meid van mij weer jaloers,uiteraard dan voor Kyandro ook nog wat kleins.
liefs jootje

Julia heeft 1 keer haar schoentje gezet en 3 december vieren we het met mijn ouders, broer, zus, zwager, 4 neefjes en 1 nichtje.

Kerst geen cadeautjes :).

Liefs

Hoi,

Ik ben zelf opgegroeid met de Sinterklaas traditie, uitgebreid vieren dus....en dat geef ik Julia ook mee. Ze heeft met haar grote zussen nu al 2x haar schoentje gezet. We zijn naar Sinterklaas geweest op mijn werk en toen hij in ons dorp aankwam en we vieren het 5 december ook uitgebreid.

Met kerst alleen lekker eten met de familie. Mijn man moet 2de kerstdag werken en dan ben ik gezellig alleen met de meiden.

Groetjes

Terug
Bovenaan