Sinterklaas op rtl4 wat nep zeg

Sorry hoor, maar ik kijk op rtl4 naar feest van sinterklaas. Vind t een nepperd...

Ik hoorde trouwens dat je 31,50 pp betaald! Echt duur zeg.

groetjes Mariska

Zoooo, das behoorlijk aan de prijs ja! En voor zoiets neps dan nog?
Maar goed.. Ik denk dat de kids daar helemaal niet mee bezig zijn, en er dus niet opletten.
Denk dat hij als ouders ons er meer aan frustreren dan onze kids doen ;-)

Liefs Deb.

Hee Mariska,

Is inderdaad niet echt leuk (heb het zelf niet gezien).
Hier in ons dorp was ie ook echt heel erg nep evenals de pieten (je zag de plakrand van de snor gewoon zitten en hij zat onder de witte poeder).
Maar Sven zag er inderdaad niets van en vond het reuzespannend.
Ik denk als je kindje in de twijfelfase zit, het wel anders is.

Groetjes,
Maike

Jaa maar dan komt het verhaal van de hulpsinterklazen natuurlijk op de proppen als je twijfelaartje krltische vragen gaat stellen hihi! Geweldig leuk dat Sinterklaas gebeuren!

Groetjes Sas

ik heb het wel gezien samen met Bram....
Bram vond het geweldig!! het viel mij wel een paar keer op dat het paard afentoe america en dan weer americo heette!! en zelfs sinterklaas zei het afentoe verkeerd......... dat vind ik toch eigenlijks niet kunnen

hi

toevallig zijn wij daar dus gisteren geweest!!! en het viel de kids daar ook niet op, maar de ouders wel. viel ook wel een beetje tegen wij zaten 1e rangs maar konden geen bal zien en ze bleven erg in het midden van het podium en omdat het nu werd uitgezonden werd er niet echt met het publiek gedaan maar alles was gericht op de camera.
maar goed djaimy heeft wel genoten vond het erg leuk!

groetjes angela

Terug
Bovenaan