Sinterklaas vieren!!

Hey meiden,

Voor iedereen die vanavond Sinterklaas gaat vieren, heel veel plezier!!!! Geniet ervan, met leuke kadootjes natuurlijk! Want die lieve Sint vergeet ons aanstaande mama's die niet zo makkelijk meer vooruit komen vast niet!!!

Liefs Janne

Hahahahahaha, onze CV-monteur was hier net voor de 2e keer door uitval van de ketel en hij zegt; Zo kleine boy, het is in ieder geval warm voor Sinterklaas komt....

Waarop onze boy zegt; Doe niet zo dom joh, Sinterklaas bestaat toch niet...

CV-monteur; en die zak kadootjes dan?

Zoonlief; oh, die krijg ik van m'n moeder.....

Juist ja, en weer een ongelovige erbij dus... en toch hebben we enorm moeten lachen en ben ik apetrots dat hij zo "kien" is en zich niet zoveel wijs laat maken...... tegen een zwarte piet heeft hij ook al aangegeven dat hij zich nodig moet wassen..... hoe bijdehand kun je zijn op 3,5 jaar?????

Hopelijk tovert dit ook even een dikke glimlach op jullie vermoeide gezichtjes...... dit gezichtje is in ieder geval niet meer in de plooi....

Deze mama krijgt helemaal niets :-(
Nou ja heb donderdag een chocolade letter gekregen van mijn schoonmoeder, die ik niet mag hebben ivm mijn hoge suiker...

Maar goed voor een ieder die een gezellige avond met pakjes heeft....
Heel veel plezier.
Heb mijn broertje gister trouwens wel geholpen, zelf alles gedaan om een gedicht te maken.
Hij had zijn vrouw getrokken met de loodjes.
Krijg morgen vast nog wel een reactie van haar!!!

Fijn weekend, Natasja

@ Janne: Leuk gehad?? Wij zeker wel? Heeft Senne veel gehad? Wat heeft hij gekregen?
We hadden vorige week al met mijn ouders gevierd en gisteren bij mijn schoonouders. Ons zoontje (bijna 2) vind het helemaal te gek. Allemaal de liedjes, snoepgoed en natuurlijk de kadootjes. Maar is veel te erg verwend...maar ja, wel kindje niet hè. Sinterklaas vind hij wel erg leuk, maar nog wel een beetje eng.

@Sunny: jammer dat je kindje van 3,5 niet geloofd. Ik vind het juist zo'n leuke periode en hoop dat ons kindje de komende jaar zwaar geloofd in de sint en zijn pieten.

@ Natasja: leuke dat je je broer hebt geholpen. Vond zijn vrouw het leuk?
Krijg je ook niets van je man?

wij hebben gisteren gevierd en eerst lekker gegourmet met ons vieren.
en daarna cadeau s uitgepakt.
de sint haha had niet zo veel voor ons.
alleen chocolade letter en een dvd voor ons samen.
en de rest was voor de kids.
die vonden hun cadeau s erg leuk dus das geslaagd.
mijn dochter is 4 jaar en als ik zeg dat de sint niet bestaat zegt ze echt wel :)
ach ja laten het maar zo dan eerst.
me zoontje is 2 en snapt niet heel veel van zulke dingen. alleen dat de pieten pepernoten geven haha dan houdt hij zijn hand wel op.
en ja toen de cadeau s gisteren voor de deur stonden hield die ze wel mee naar binnen. 1 grote stond los van de zak en die heeft die naar binnen gesleept en zei hij zwaar zwaar haha.
groetjes

Vandaag sinterklaas gevierd. Lekker in de ochtend, zodat dochterlief ook nog goed wakker was en gezellig was. (2 jr)
Mijn man en ik hadden voor elkaar ook e.a. gekocht dus iedereen werd verrast.
Mijn man had ook nog een kadootje voor de baby gekocht. Zo lief. Dus die knuffel staat nu in de box. Kyra accepteerde ook goed dat de knuffel niet voor haar was maar voor de baby.
Kortom we hebben een hele fijne ochtend gehad en straks ga ik weer even plat als Kyra ook slaapt.

groetjes

Hoi hoi,
Wij hebben gister sinterklaas gevierd met de schoonfamilie. Wel leuk, want daar zijn al een van 6 en 5 dus die vonden het helemaal geweldig. Alleen hadden ze het niet helemaal handig aangepakt, dus die kinders waren op een gegeven moment helemaal hysterisch en zagen nog amper wat ze uitpakte. Zonde hoor. Mn vent en ik hebben op de terugweg naar huis gelijk besloten dat wij dat anders doen volgend jaar haha. Ik ben heel lief verast door de sint met lekkere massage olie's en badschuim. Volgens mijn vent wil de sint dat ik komende tijd extra verwend word :) Ook heeft de baby nog hele toffe nike's uit New York gekregen, zo stoer! Vond t weer geslaagd!

Hoop dat jullie ook allemaal genoten hebben.

LIefs,
Mar

Leuk al die reacties! Senne wist zeker dat de Sint met de stoomboot langs zou komen om dat het paar "Amerika!" haha zo noemt ie het paard, kwijt was. Wel erg grappig. Van zijn oma en opa hefet ie een keuken gehad met allemaal spulletjes erbij brood beleg pannetjes een micxer noem maar op, de gaspitjes werken zelfs echt! Ze had t tweedehands op marktplaats gevonden en ziet er uit als nieuw! Erg leuk! Van ons heeft ie playmobiel gehad, was in de aanbieding bij intertoys, helemaal blij en heb de hele ochtend zitten bouwen voor hem!
Zelf heb k lekker badolie gehad en handschoenen ne lekkere warme huissokken!! Heerlijk!
De kerstboom staat ingetuigd, en dat vind ie prachtig! Het is nu ineens wel heel dichtbij, kerst is toch een soort mijlpaal voor ons allemaal, dat betekend tenminste dat de kleine niet lang meer op zich zal laten w88, tenminste zo ervaar ik het!

@ Sunny: wel grappig dat ie het niet geloofde, en de instalatiemonteur zo groot antwoord gaf! Ik hoop idd wel dat Senne het nog een poosje geloofd!

@ Natasja, jammer dat je niet aan je letter kan beginnen! Lekker bewaren voor straks na de bevalling!!

@ de rest, fijn dat jullie het allemaal leuk hebben gehad!

Liefs Janne

Terug
Bovenaan