sinterklaas

A

Anoniem

Guest

hallloo dames

morgen kom onze goede sint weer in ons kouwe kikkerlandje ...
dus dat betekent dat we morgen lekker met de kindjes na de sint gaan ,
en morgen ze morgen avond hun schoentje weer zetten .
ik vindt deze tijd altijd heel gezellig , hele dagen staat hier de sinterklaas cd op en kijken ze op jetix de club van sinterklaas helemaal geweldig hihi
maar ik weet nog niet wat ik op 5 dec ga doen iemand ideetjes???

groetjes van anna 8 wk en 4 dg

maak van crepe papier en gekleurd papier/karton een leuke hoed van zwarte piet en cape evt. (hopelijk regent het niet, want anders loopt het door op de kleding van de kids)

Of laat ze een sinterklaas servetring maken zodat ie elk jaar met sinterklaas uit de doos gehaald kan worden en naast het bordje gezet kan worden ten tijde van sinterklaas!!

laat ze elk jaar een leuke tekening met brief maken hoe lief en of stout ze zijn geweest en wat hun wensen evt. zijn, doe ze zogenaamd op de post  met ze.
Dan heb jij als ze slapen of uit logeren of zoiets zijn ook nog wat te doen want plak het leuk in een boek voor later!!!

of laat ze een foto lijstje beschilderen-beplakken etc.  (houten frames kosten bij Ikea haast niks) maak elk jaar een foto van hun bij sinterklaasfeest en elk jaar komt deze foto weer naar boven als het sinterklaas is en zo kan je zien hoe ze veranderen!!!

veel plezier en succes met knutselen!!!!

funky knutsel mum

hoi hoi

zozo jij bent creatief haha
heel leuk vooral die met de fotolijstjes,
gaan we zeker doen dit jaar op 5 dec helemaal geweldigggg

groetjes van anna

Dank je wel.

Tja het was een verborgen geheim denk ik m'n creativiteit of althans het is een tijd verscholen geweest.

Ik zit er ook sterk aan te denken om een eigen bedrijf te beginnenn in babyshowers en kinderfeestjes!!!

Jullie ontzettend veel plezier met sinterklaas en jullie eigen traditie opstarten!!!

Terug
Bovenaan