sinterklaas !!

hoi meiden !!!
tis alweer bijna sinterklaas. Wat doen jullie voor julllie kleintjes!!!
Ze snappen er nog helemaal niks van , maar ik vind het ook zoiets om het zomaar voorbij te laten gaan.... kheb wat kleertjes en zo een hond ,die allemaal geluidjes enzo maakt gekocht en ingepakt hihih achh tgaat om et idee toch ??

kwas benieuwd wat jullie doen!!

doeiiii kus mariska mv demy

eerlijk gezegd doen wij het nog niet. omdat hij het gewoon nog niet het besef er van heeft.
wij doen zowiezo al meer aan kerst dit jaar. maar we hebben zoiets van over een jaar of 2 dan pas wel eerder niet.

Wij geven de kleinste wat voor het idee, anders is het zo gek dat ze niets krijgt. Voor de oudste word het groots feest incl sint en piet. Maar hij is dan al 2,5jaar en begrijpt het echt.

wij doen ook wat kleins   voor het idee want ik heb nog een zusje van 6 en de kleine van mijn zusje haar vriend is 7 zodat ze er natuurlijk niet teveel over nadenken haha..
we huren dit jaar ook een sinterklaas zal mij beniewen hoe hij dat vindt..

groetjes mira mv marek 10 wk

Ik kan niet wachten om Sinterklaas te vieren met mijn dochter!! Dus er wordt sinterklaas gevierd! Het is met name denk ik voor de ouders en opa en oma een leuk feestje. Maar een kadootje voor mijn dochter zit er zeker in. Het besef komt natuurlijk pas later. Wanneer beseffen kinderen eigenlijk wat sinterklaas is? Met anderhalf jaar ofzo??

hai
Ja ik heb al wat kadootjes gekocht voor Thomas. Ik vind little people zo leuk en nu ben heb ik al dingen van gekocht  hij is er nog veel te klein voor maar ach. Straks als hij 2 is, is de woonkamer vol met little people straks vind hij het niet leuk? Maar... ik koop het wel als het in de aanbieding is bij de kruidvat bv. Maar hij krijgt ook wel wat dingetjes waar hij nu wel wat aan heeft. Jantine heeft wel gelijk hoor, ze snappen het nog niet maar het is zo leuk!
Veel plezier
groetjes Esther mv Thomas 13 weken

hoi hoi,

Lastig is dat eigenlijk. Toen onze oudste nog heeel klein was, hebben we een paar kleine cadeautjes gekocht, gewoon voor de lol, verder hebben we er niets aan gedaan. Hij was toen ook 4 dagen oud! Hij is geboren op 1 dec 2003 !!!
Nu doen we dus wel echt aan sinterklaas, hij begrijpt het al goed. Is dan ook net 3. Vorig jaar begreep hij het nog niet zo goed, vond het maar raar en een beetje eng. Nu gaan we ook pas kijken als sinterklaas hier aankomt in het dorp.
Het blijft erg leuk, dus meiden...veel plezier !

groetjes, Misja mama van Thijmen (bijna 3) en Marten (7 weken)

Terug
Bovenaan