Sinterklaas..

Hallo,

Hier ben ik weer een keertje. Ik wordt gek van het forum. Echt leuker wordt het er niet op.

Gaan jullie nog wat aan sinterklaas doen? Jamie mag vanavond zijn schoen zetten, hihi. (mijn man verklaart mij voor gek) Ik vind het gewoon leuk. Ik weet heus wel dat hij er nog niets van snapt, maar als je kinderen hebt moet je daar toch aan mee doen?? Vinden jullie me ook gek??

Deze kon ik jullie ook niet onthouden:

Wat een scheet he??

Groetjes Natasja

hoi,

Wij zijn vandaag even naar sinterklaas wezen kijken... maar meer voor ons nichtje die is 2,5 jaar.
Wij doen wel aan 5 dec, voor onze zoon en nichtje heeft iedereen cadeautjes gekocht, en de volwassenen hebben onderling lootjes getrokken.
Wat ik grappig vindt is dat onze zoon ook jaimey heet, het is alleen anders geschreven.
Leuke foto's hebben jullie gemaakt.

Enne laat jamie zijn schoen maar zetten...

Groetjes kaat

Echt gek vind ik het niet!!! Bij mij ouders hebben we ook lootjes getrokken. Met 11 personen, dus het worden aardig wat kadootjes... Ik heb stiekem ook een kadootje voor
Tygo gekocht. Zo'n actief speelbord, met allerlei lampjes, knopjes en geluidjes erop... Als het kadootje dan gepakt wordt, mag mijn vriend die uitpakken voor hem. Ik vond het ook wel een snoezig idee, maar weet nu al dat mijn vriend dit ook grote onzin vindt.
Nou....

Sinterklaas houdt van alle kindjes
Heel groot en heel klein,
van stoere jongetjes en meisjes met lindjes,
Laat het voor de baby's ook maar iets speciaals zijn!!!

hahahaha
Geniet van de komende fijne dagen!!!
Groetjes happyM

Echt gek vind ik het niet!!! Bij mij ouders hebben we ook lootjes getrokken. Met 11 personen, dus het worden aardig wat kadootjes... Ik heb stiekem ook een kadootje voor
Tygo gekocht. Zo'n actief speelbord, met allerlei lampjes, knopjes en geluidjes erop... Als het kadootje dan gepakt wordt, mag mijn vriend die uitpakken voor hem. Ik vond het ook wel een snoezig idee, maar weet nu al dat mijn vriend dit ook grote onzin vindt.
Nou....

Sinterklaas houdt van alle kindjes
Heel groot en heel klein,
van stoere jongetjes en meisjes met lindjes,
Laat het voor de baby's ook maar iets speciaals zijn!!!

hahahaha
Geniet van de komende fijne dagen!!!
Groetjes happyM

Terug
Bovenaan