A
Anoniem
Guest
Ons Marissa is nu 7 weken en wij zijn ons aan het voorbereiden op Sinterklaas. Voor mij hoeft Sinterklaas niet zo en ik wilde haar ook niet gaan laten geloven in Sinterklaas, maar daar was schoonmoeder het niet mee eens, dus hebben we als compromis afgesproken dat ze tot een jaar of 5 zal geloven en we het daarna gaan vertellen. Maar we gaan er niet zo'n drama van maken. Ik weet van een hoop ouders dat ze het maanden als chantage gebruiken om hun kinderen van alles te laten doen onder het dreigement dat zwarte piet het anders ziet en ze niets krijgen. Daar gaan we dus zeker niet aan mee doen. We vertellen haar ook dat alleen de tv sint echt is en de rest gewoon helpt. Nu gaan we dit jaar dus wel iets aan Sinterklaas doen met oma. Ik ben zelf een enorme fan van Little People van Fisher Price. Daarvan heb ik voor haar de kersttrein en de kersstal gekocht. Kerst vind ik namelijk wel erg leuk en we kunnen haar nieuwe spullen dan meteen de dag na Sinterlaas neer zetten want dan gaan we de kerstspullen doen. ik wil voorlopig alleen maar spullen van Little People, dat is allemaal zo schattig en ontzettend stevig. Van oma krijgt ze een jas van Burberry, want daar zijn we allebei erg fan van en ook nog een speeltje, ook van Little People dus.
Hoe denken jullie over Sinterklaas en kerst en wat komt er bij jullie onder de boom/in de schoen?
liefs Linda, moeder van Marissa, 7 weken
Hoe denken jullie over Sinterklaas en kerst en wat komt er bij jullie onder de boom/in de schoen?
liefs Linda, moeder van Marissa, 7 weken