sinterklaas

ja ja de feestdagen komen er weer aan.
wie weet wat familie aan mijn dochter kan geven voor sinterklaas?
ze is namelijk in oktober 1 jaar geworden en heeft dus al heel veel speelgoed gekregen.

nu zat ik zelf wel te denken aan kleertjes en een winterslaapzak, maar misschien hebben jullie nog wel tips?
 
Wij geven zelf een kleurboek, en uitwasbare viltstiften. Onze dochter is van 9-10-08 dus ook net jarig geweest. Maar een kleurboek heeft ze toen niet gehad, dus voor ons lekker makkelijk..... Ze krijgt van ons ook een setje met stofzuiger, zwabber, stoffer en blik... Maar goed, dat is natuurlijk weer speelgoed.....

Misschien kun je een potje vragen. Dan kan ze er eerst mee spelen en aan wennen, en dan over een half jaartje echt als wc gaan gebruiken!

Het blijft toch een moeilijke leeftijd om kado'tjes voor te kopen.....
 
Hoi hoi,

Ik zelf koop voor de kinderen de cadeautjes en de rest van de familie geeft het geld aan mij. De kinderen krijgen wat ze nodig hebben en leuk vinden. Dus kinderen blij en ouders blij!

Groetjes,

Miriam
 
Hallo,

Onze dochter is een week na sinterklaas jarig, ik wil voor de sinterklaas iets kleins geven, maar weet nog niet wat, ben bang dat ze dat dan misschien ook op haar verjaardag van iemand krijgt. En iets dubbel zou jammer zijn...
 
Inderdaad kleertjes o.i.d is altijd leuk. En ze snappen zelf op deze leeftijd toch nog niet echt dat ze kadootjes krijgen.

Verder boekjes, vingerverf of iets anders om te knutselen en ik vond het ook nooit erg om iets te open waar ze bijv. pas over een paar maanden mee kunnen spelen.

@ Mama1001; Als je de bonnetjes bewaard kan er meestal we geruild worden. En voor haar verjaardag is het misschien ook leuk om iets te krijgen als bijv. een dagje zwembad of dierentuin met degene die het kadootje geeft...
 
Onze kleine man krijgt idd ook voornamelijk praktische dingen voor Sinterklaas. Hij heeft nog zoveel speelgoed van zn zus waar hij mee speelt,. ik vind het zonde van het geld om daar meer van te doen. En wat hij krijgt is 'op de groei', zoals duplo e.d., waar ze eingelijk pas echt mee spelen rond de anderhalf, twee jaar. Enne, mama1001, misschien is het een idee om bij lijstje.nl een verlanglijstje achterlaten. Koopt iedereen iets wat je echt graag wil hebben, en krijg je niets dubbel (men moet afvinken wat ze kopen).
 
Terug
Bovenaan