sinterklaas...

doen jullie aan sinterklaas? en wat gaan jullie geven?
wij zitten nog te twijfelen tussen zoveel speelgoed!

we willen in ieder geval zo'n activitytafeltje waar swen aan kan staan kopen. swen trekt zich overal aan op en wil overal aanzitten... zo'n tefeltje lijkt me dus wel wat.

jullie nog leuke ideeen?

Wij doen hier niet zo heel veel aan sinterklaas. Sam (net 2) snapt er ook nog niet zo veel van. We doen wel een paar kadootjes maar niet zo gek. Heb voor Dani een activetie walker gekocht en nog een paar kleine dingetjes.

Groetjes Patries

Wij gaan Sinterklaas vieren met mijn familie, maar in principe zonder Yinthe. Ze snapt er toch niets van en het papier is toch het leukst! Ik geef gewoon door het jaar heen, als ze weer toe is aan iets nieuws, af en toe wat.
Zo'n activitytafeltje heb ik nu ook sinds twee weken, via marktplaats gekocht en is erg leuk! Zeker een aanrader dus. Ik wil straks ook nog zo'n babywalker kopen en ben nog op zoek naar een schommel. Die willen we op zolder ophangen, zodat ze lekker kan schommel. Misschien nog wat leuk speelgoed voor in bad? Gietertje, ballen, bootje of zo?

het tafeltje is aangeschaft!
kkon het niet laten gisteren in de stad.

swen wordt vreselijk verwend, zoals ik tot nu toe begreoen heb van moeder, zus, oma en schoonouders. dat gaat wat worden!

Ach sinterklaas... Ik zit nu al weer vertwijfeld te bedenken waar ik al dat speelgoed, dat mijn kinderen (ongevraagd) gaan krijgen van opa/oma/ooms/tantes, moet laten! Terwijl ook mijn oudste (ruim 2,5 jaar) ook nog geen benul heeft van het gebeuren.

Ik zou zelf eigenlijk niets willen kopen (want je hebt ook nog kerst en koud 2 maanden later de verjaardagen van de kinderen!), maar mijn man vind Sinterklaas ook zo leuk en geen speelgoed kopen is voor hem niet bespreekbaar... dus...

Iemand een idee wat te doen met overtollig speelgoed!? (ik zal echt wat op moeten ruimen!!)

Wij gaan een babywalker van Winnie the pooh kopen (willen we al een tijdje, en nu gooien we het dus maar op Sinterklaas).
Ze snapt er toch niets van en inderdaad dat papier is veeeeel leuker (en lekkerder!)

liefs sabina

Wij willen er ook niet te veel aan uitgeven.
We komen om in het speelgoed!

Merel (3 jaar) heeft dit jaar voor het eerst echt door wat Sinterklaas inhoudt, geweldig hoor.
Zo spannend met schoentje zetten hahaha.
Moeten nog even kijken wat we haar gaan geven, maar willen geen duur kado doen, ze krijgt tussendoor al genoeg dingen!

Voor Thomas (8mnd) wil ik graag loopschoentjes kopen (van die zachte leren, oxxy).
Hij staat de hele dag en loopt langs de tafel af, hij draagt nu slofjes met anti slip maar dat werkt niet echt meer nu hij steeds meer wil bewegen.
Hij trekt zich echt overal aan op, ook aan mij als ik stil sta hahahaha.
En iets van een auto of activiteitenbord met geluidjes.
Moeten na alle dora's, hello kitty's, poppen en prinsessenspul toch maar eens stoer jongens speelgoed in huis komen ;)

Door opa's en oma's zullen ze ook wel vreselijk verwend worden!

Terug
Bovenaan