Sinterklaas

Ook maar een initiatief nemen en een onderwerp beginnen.
We zijn vandaag lekker actief hier!!!

Ben benieuwd hoe jullie sinterklaas gevierd hebben en wat de kids hebben gekregen.

Ik zal de spits afbijten:

Wij zijn bij mijn schoonouders geweest.
Hebben het vrij eenvoudig gevierd.
Zakken vol cadeaus voor de deur, in het midden op de grond gelegd en lekker cadaus uitgedeeld.

Voor volwassene deden we nu ook cadeaus (d.m.v. loodjes)
Zelf heb ik knutselspullen gekregen. Maak zelf veel kaarten die ik verkoop en de helft van de opbrengst gaat naar een goed doel. De andere helft gebruik ik om nieuwe materialen te kopen.

De kinderen hebben heel veel gekregen, is elk jaar weer heel wat, onze dochter kreeg:
- kitty speelset
- kitty stempelset
- knutselladenkastje
- dokters verkleedkleren
- DVD k3
- electro pocket (handig op lange reizen in de auto)
- nijntje speeltuin (voor bij het Nijntje huis)
- little people autoset
- ministeck
- leesboekje
- washand Dora en Boots
- bakvormpjes voor koekjes
- gekleurde figuurtjes om op te plakken

Groetjes!!!

Hoi,

Nou zal ook weer eens reageren. Wij zijn naar een Center Parcs huisje geweest, Heijderbos. Helaas moesten mijn ouders, broer en zus naar een begravenis van mijn oom (wilde de kids niet meenemen en ben dus niet geweest). Gelukkig waren ze tegen de avond weer terug en had ik alles klaar gemaakt. Zwarte Piet heeft Tess flink laten schrikken en zakken met cadeautjes achter gelaten in het halletje. Gelukkig heeft iedereen zich aan de opdracht gehouden en was het geen overdaad.

De buit van Tess:
Föhnsetje van Barbie
Springtouw
Strijkkralen
Kledingset
Pyama
Ark van Noah (Playmobil)
Chocolade letter
Jas
Badschuim van Mickey
Little people poppetjes
Doos meisjes Lego
Tijgertjespel

De buit van Bas:
Ballending van Fisher Price (weet de naam niet meer)
Badring
Kledingset (2x)
Pyama met slaapzak
Chocolade letter (voor mama eigenlijk ;-) )
Badschuim
Kangaroo (Fisher Price)

voor de grote mensen hadden we ook lootjes getrokken. Ik heb zelf een groot bakblik gekregen voor vierkante taarten.

Groetjes Nanda

Ben jij trouwens wie ik denk dat jij bent? Zo ja, dan wordt het hoog tijd weer eens iets af te spreken...
Hier hebben we Sint ivm een stuiterende peuter op woensdag al gevierd. Mijn zusje kwam ook gezellig, dus voor haar ook een hoop in de zak zodat niet alles voor Lydia was.
Hier veel cadeautjes, maar allemaal wat kleiner dan eerdere jaren, en een hoop dingen waren door mijn zusje gekocht, dus was het niet alleen mijn schuld dat ze zo verwend is.
De mooiste cadeautjes waren volgens haar de Doornroosje en Ariel barbie en de Chihuahuaknuffel in tasje. Verder heeft ze de bus van Duplo gekregen, een koets van Assepoester (Megabloks), houten kruidenpotjes, kookwekker, fluitketel, tafelkleedje (allemaal Hema, zo gaaf!), playmais, postpapier, kleurboek en krijtjes van Bolt, toverkrasblok, dvd´s Aladin, Robin Hood en Bassie en Adriaan in Europa, een bruidsjurk die veel te klein is en dus mooi terug gaat, ze past met haar 3 jaar met geen mogelijkheid in maat 5-6 jaar. Verder nog bruidsschoentjes en een sluier, een zeepletter, cocoladeletters, een rookworst van marsepein, een vishengel met foamvissen voor in bad, een pluchen wereldbol met klittenbanddieren, houten ijscoupes, een badeendje met licht, Efteling kaartspel, Efteling draakje en het Toren van Pisa spel.
Ben blij dat het nu weer voorbij is! Aan kerstcadeautjes doen we niet, alhoewel we dan op vakantie zijn in Praag, en daar krijgt ze nog wel eens een kleinigheidje.

Hier ook eenvoudig gevierd, ze hebben al speelgoed genoeg ;)

Merel:
-knuffel my little pony
-spel van roodkapje
-nieuwe cd van K3
-stempelset hello kitty
-strijkkralen hello kitty
-pyama
-ondergoed
-chocolade letter

Thomas:
-loopwagentje van vtech, met hoop herrie atributen
-houten loopwagen koe
-bromtol
-pyama
-nike schoentjes

Merel vind vooral de spullen van Thomas erg leuk!

En de cd van K3 staat iedere dag aan... moet eerlijk zeggen dat moeders die zelf ook wel leuk vind! hahahahaha.

hallo,
wij hebben sinterklaas toen die aankwam, 2 weken voor 5 december bij mijn schoonouders gevierd, er kwamen 5 pieten (had mijn schoonma geregeld), en was erg gezellig.
5 december deden we het gewoon met ons eigen gezinnentje, s'middags werd er hard op de deur gebonsd en stonden de cadeautjes voor de deur.
kaylin vond het helemaal geweldig en had alleen maar oog voor het grootste cadeautje verpakt in paars sintpapier (haar lievelingskleur). was enorm gezellig en ze hebben vooral met de sintcadeaus bij mijn schoonouders erbij veel te veel gehad.
een grote thomas de trein baan. verder had kaylin een fifi huisje een aantal spulletjes voor der houten keukentje, een sneeuwwitje barbie, prinsessenfrutsels, een prinsessenboek, nog twee boekjes met tekeningen van dagmar stam, een hoop knutselspulletjes en een disneydvd.
ayden had een bob de bouwer auto een houten brandweerauto, een paar cars autootjes en een stoute dingen boek.
was erg geslaagd! oh ja voor mezelf had ik een leuk boek gekocht en een portemonnee.
voor mijn man had ik als verrassing een aantal dvd's gekocht die hij nog graag wilde hebben, en een abonnement op quest afgesloten.
groetjes sylvana

Terug
Bovenaan