sinterklaas

heeiiheeii..

Eerste keer sinterklaas vieren met de kleintjes:D
Wij waren zaterdag aan het winkelen en zagen toen sinterklaas met een hele groep zwarte pieten.. Jeslynn zat heel verwondert te kijken.. vond al die kleurtjes volgens mij wel erg interessant..:D
Dit jaar dus ook voor het eerst sinterklaas vieren bij mijn schoonmoeder.. Voorgaande jaren interesseerde sinterklaas me niet zo veel maar vind het nu zo leuk.. terwijl Jeslynn er natuurlijk nog niks van begrijpt, maar mama geniet voor 2 hoor haha:p
Gaan jullie nog leuke dingen doen met sinterklaas?

Groetjes Mariska

ik ben woensdag naar sinterklaas op mijn werk geweest. dus floor is met zwarte piet op de foto geweest (was totaal niet interessant...) en ze heeft gelachen naar sinterklaas!
zondag vieren we het bij mijn ouders (net zoals ieder jaar)

Ik ben altijd al sinterklaasfan en nu dus helemaal! Al heb ik bijna geen cadeautjes voor ze gekocht. Ik vind het een beetje een raar idee dat ik ze zelf weer uit moet pakken!

Wij vieren dit jaar sinterklaas bij goede vrienden. Zij hebben kinderen in de leeftijd 1, 2 en 4. Dus we vieren het vooral voor hen, want Julia snapt er nog niks van natuurlijk. We hebben ook nauwelijks kadootjes voor haar gehaald. Is inderdaad raar om ze dan weer zelf uit te pakken.
Ben vooral erg benieuwd hoe het volgend jaar gaat worden.

Hier hebben wij Sinterklaas zoals ieder jaar bij mijn schoonfamilie gevierd. Was erg leuk en Diederik grossierde natuurlijk in cadeautjes! Ik had maar 1 cadeautje voor hem gekocht en ik had een gedichtje gemaakt en mijn man moest het lezen/openmaken. Ik vind het ook nogal raar om mijn eigen gekochte cadeautje open te maken, hahaha! Verder heb ik dus ook niet overdreven: 1 cadeautje vond ik wel prima.

Sinterklaas is ook gewoon leuk, hoewel wij het jaren nauwelijks gevierd hebben, vind ik het niets om er helemaal geen aandacht aan te besteden. Maar het 'echte' werk zal wel komen zodra Diederik groter is (en wellicht een broertje of zusje heeft).

Hier ook sinterklaas gevierd bij schoonfamilie,was erg leuk huis versierd en Kyandro heeft leuke cadeautjes gehad!!van ons een magische muziekmobiel voor boven de box.maar voor mn dochter van 3 was het natuurlijk leuker en voor mn 1 jarige nichtje ook al leuker.maar het idee is leuk
liefs jootje

Terug
Bovenaan