Was even benieuwd of jullie ook Sinterklaas gaan vieren. Wij wel, of de baby moet zich dan al aandienen dan gaat het over en doen we het gewoon even met het gezin denk ik. Wij vieren Sinterklaas altijd erg uitgebreid. 'Dit jaar vieren we het bij ons thuis samen met alle opa's en oma's, mijn ouders zijn gescheiden en hebben beide een nieuwe relatie en dat gaat heel goed samen dus mijn dochter heeft in totaal zes opa's en oma's (en nog een oude oma en opa.) We hebben onder de volwassenen loodjes getrokken en doen altijd met surprise en/ of gedicht. En wij kopen dit jaar een keukentje voor onze dochter en de opa's en oma's kopen ook ieder een cadeautje voor haar zodat ze meerdere cadeautjes heeft. Erg gezellig altijd, we eten dan voor die tijd gezamelijk en dan cadeautjes uitpakken. Vooral leuk omdat mijn dochter Sinterklaas ook helemaal leuk vind nu, vorig jaar was ze nog bang. Maar nu is ze helemaal vol van Sinterklaas en durfde ze hem zelfs een handje geven en heeft ze ook door als ze haar schoen heeft gezet dat zwarte piet er dan wat in heeft gedaan zo leuk! Afgelopen zaterdag zijn we naar de intocht in Appingedam geweest en zaterdag komt ie hier aan dus daar gaan we ook weer heen. Dus hopleijk blijft de kleine dan nog even zitten. Mijn man is 1 december jarig, dit vieren we dan samen met Sinterklaas 3 december, had geen zin om twee keer het huis vol te hebben. We gaan op zijn verjaardag nog even met z'n tweetjes uit eten. En ik heb een mooie foto van Yara besteld voor hem op canvas!
Liefs Marie
Liefs Marie