Sinterklaasavond, wat een feest!!!! (foto's)

Hallo, hebben jullie het ook zo leuk gehad gisteren? En zijn jullie ook zo verwend?
Ik weet van gekkigheid niet waar ik mee moet spelen! Ik was ook niet meer zo bang van Sinterklaas want hij is eigenlijk best wel leuk! Kijk maar:

Met pappa wachten op Sinterklaas

Wat is dit allemaal??

Dootje uitpakken met ome Koos

Deze vond pappa dus echt niet leuk haha

Pappa moest ook op schoot bij de Sint!

Pietje even aan het uitrusten

En dit heb ik allemaal gekregen! Allemaal voor mij!!!

Het was echt super gisteren!
En nu gaan we straks om 17.00 uur naar de Haven en daar krijgen we allemaal een lampion en dan gaan we Sinterklaas uitzwaaien met de stoomboot, want dan gaat ie weer terug naar Spanje.....

Groetjes van Fabio

Ja die "uittocht"   is echt een aanrader hoor, zo zien de kinderen met eigen ogen dat Sinterklaas nu echt weg is.
De boot kwam uit de haven varen en meerde precies voor onze neus aan! We konden alles dus goed zien.
Alle kinderen hadden een lampion gekregen, wat natuurlijk een erg leuk gezicht was al die lichtjes!
Bobby en Ernst waren op de boot allemaal liedjes aan het zingen en Sint en zijn pieten hebben alle kindjes die vooraan stonden (wij dus ook) nog wat pepernoten gegeven en een handje! Fabio kon zelfs zijn zelf gemaakte tekening nog zelf aan Sinterklaas geven! En ze hebben plechtig beloofd dat ze volgend jaar op 14 november weer terugkomen!
Om half 6 vaarde de boot weg naar open zee en op zee werd er nog vuurwerk afgestoken vanaf de Stoomboot!
Ja het was echt superleuk!

Groetjes van Cissy

Wat een gezelligheid!! Hier was het ook volop hyperactiviteit en veel blije gezichtjes!! Helaas gingen ze dit weekend mee naar papa, dus hebben ze nog helemaal niet kunnen spelen met hun cadeautjes, maar bij papa waren ook nog cadeautjes onuitgepakt die ze van de week bij de moeder van M. hadden gehad, dus ook volop speelplezier. ZOjuist kreeg ik een sms van M. dat Merijn oorpijn heeft en weer ziek is (vorige week ook al 2 dagen thuis geweest van school). Hopelijk is hij morgen weer beter, want het zou toch jammer zijn als hij zijn mooiste cadeau niet mee kan nemen naar school om te laten zien!

En wat leuk dat ze in Scheveningen laten zien dat de boot ook echt vertrekt. Ik snap nog steeds niet dat ze wat dat betreft niet meer aandacht daaraan besteden op TV. Dat zou veel meer duidelijkheid geven, vooral bij de kleintjes.

Groetjes Fonske.

oh wat leuk zeg dat hij daar echt met de boot vetrekt hier komt hij aan met de trein en gaat weer weg per trein Maar idd wat fonske zegt   snap ook niet dat ze daar wat meer aandacht aan besteden op tv Hier was er gister een in tranen toen we vertelden dat klaas en piet weer weg gingen hhahahahaha

fonske beterschap met merijn zou zeker sneu wezen als hij dat morgen op school moet missen

jeetje fabio,wat ben jij verwend door sinterklaas.
Mila heeft het ook heel leuk gehad.
(Ze werdt helemaal lijp toen ze die wasmand met kadootjes zag) haha...
geniet maar lekker van al je kadootjes!
groetjes piewie.

Terug
Bovenaan