sinterklaasfeest van Feline en Mariska (foto's)

A

Anoniem

Guest
Vandaag was het dan echt zo ver (vorige week stonden we voor een dichte deur, we waren een weekje te vroeg...) Sinterklaas kwam bij Dennis op zijn werk aan.
We kwamen buiten tegelijk met de Sint aan, dus we zijn snel naar binnen gegaan!

Het was erg gezellig en we hebben veel gezongen. Feline heeft vooral veel geklapt. Ze vond zwarte piet niet meer zo eng, ze heeft zelfs kruidnootjes aangepakt!

Voor Sint en de pieten weg gingen hadden ze voor elk kindje nog een kadootje, hier kreeg Feline het kadootje van zwarte piet.

Het is een mooie doos Duplo, Feline heeft er vanmiddag al mee gespeeld, dus een geslaagd kado!

Alweer zo'n gezellig feestje, echt leuk, vind het super jammer dat wij dat niet hebben die kindersmoeltjes is toch goud waard
En ja duplo is altijd leuk hé Ziet er super gezellig uit

groetjes
Achnita mv Mike (4jr) en Brian (16 mnd)

Wow, wat heb jij een gezellige dag gehad Feline!!

Op naar nog zon leuk weekend!

X Saskia

Nou volgens mij hebben jullie het hartstikke leuk gehad! En nog een mooi cadeau voor Feline!
Groetjes van Sonja

Wat een leuke foto's!

Wij hebben gisteren ook sinterklaasfeest gehad op het werk van mijn man. Hij werkt er sinds september dus ik kende er niemand. Toch was het erg gezellig en Mette vond het geweldig. Ik had het niet verwacht omdat ze pas 1.5 is maar ze heeft genoten.

gr.Ing

Het was echt heel leuk! We hebben alleen de pannenkoeken overgeslagen, want Feline was zo moe.

groetjes Maris

Die Feline staat mooi op de foto met zwarte piet! Vond ze het niet eng? Ilona wordt er in ieder geval niet warm of koud van, ze is gewoon kai stoer!
Leuk cadeautje; duplo. Bij ons hier zijn ze daar uren mee zoet!

liefs miranda

Terug
Bovenaan