Sinterklaaskadootje...?

Lieve allemaal,

Na alle onzekerheid en dubbele boodschappen die we kregen van het ziekenhuis is nu het ontslagboekje doorgenomen en ingevuld en mag Gabriël toch morgen mee naar huis!
Zijn sonde is er ook uit en hij eet goed (nog wel langzaam, maar hij krijgt wel alles binnen op zijn eigen tempo dus).

Gisteren zijn we de hele dag in het ziekenhuis geweest in een speciale ouderkamer om Gabriël beter te leren kennen. We hebben 7 uur met hem doorgebracht en het was (ondanks dat we niet in ons eigen huis waren) wel heel erg fijn om echt zelf voor hem te mogen zorgen.

Wat een fijn sinterklaaskadootje ^_^

Liefs
 
Wat een geweldig nieuws Marieke! Ik wilde zojuist gaan reageren op je vorige topic, toen ik zag dat je dit bericht had gepost. Je verhaal was zo ontzettend herkenbaar, eigenlijk hetzelfde als ons verhaal met onze frustraties. Ik heb zelfs eens tegen de verpleegkundige geroepen: "Het is toch ONS kind!?" :) Maar goed, dat is nu voorbij.

Fijn dat jullie gisteren zoveel tijd met Gabriël hebben kunnen doorbrengen. Heb je nog couveusenazorg als je thuis bent?

Ga lekker genieten!! Wat een fijne dag :)
 
JOEHOOOOOOEEEEE!

Wat fijn om te horen meid! Ik ben helemaal blij voor jullie en mijn hart maakt een sprongetje! Geniet van jullie tijd thuis saampjes!

Heerlijk!
 
Lieve Marieke,

JOEPIE! Dat is nog eens een fijn Sintcadeau! Wat ontzettend fijn voor jullie. Ben helemaal blij.
Dat wordt morgen vast een fantastische dag. Zal ook wel gek en onwennig zijn, zo zonder alle toeters en bellen en verpleegkundigen om je heen! Maar, ik weet zeker dat jullie het geweldig gaan doen met z'n drietjes!

Ben erg benieuwd hoe jullie die eerste dag(en) thuis gaan ervaren. Houd ons maar op de hoogte!

Heel veel liefs, Marieke & Jasmijn
 
Jeeeeeeej..heerlijk dat hij mee naar huis mag!! En ga nu lekker thuis genieten van je ventje!! Lekker samen de tijd nemen hem goed te leren kennen!!
GENIET!!!
 
Dankjulliewel! Dat genieten gaat zeker weten lukken! Eindelijk rust in mijn hoofd en lijf ;-)

Couveusenazorg kan ik aanvragen via het ziekenhuis, maar ik denk niet dat ik er behoefte aan heb (tenminste zo denk ik nu). Ik wordt eerlijk gezegd ondertussen een beetje gek van mensen die me vertellen hoe ik wat moet doen ;-) (was ook toen ik zelf in het ziekenhuis lag beide keren zo en nu dus ook weer). Ik kan straks eindelijk mezelf zijn en met mn kindje zijn, lekker even helemaal niemand anders :-D

Oh ik ben zo blij, weet niet of ik wel kan slapen vannacht! Haha!

Veel liefs,
Marieke
 
Hopelijk lukt het slapen een beetje en zijn jullie morgen helemaal uitgerust!
Ga vreselijk genieten met z'n drietjes en je hebt groot gelijk... lekker even niemand anders om je heen! Gewoon zelf doen. Als mama weet je het toch het beste ;-)

Veel liefs en hou ons maar op de hoogte!
Xxx Marieke
 
Hij is thuis en voelt zich ook helemaal thuis! Hij ligt nu voor de 2e keer heerlijk ver weg in dromenland in zijn eigen bedje en heeft netjes al 2 flesjes leeggedronken. Wat een heerlijk mannetje is het toch en wat is het fijn dat hij lekker thuis is! Geen geren en gevlieg meer naar het ziekenhuis en hem daar niet meer moeten achterlaten. Eindelijk ruimte om te ademen op ons eigen tempo :)

Zijn ontslaggewicht was trouwens 2780 gram (dat is 414 gram boven zijn geboortegewicht in 3 weken en 2 dagen tijd!)

Genieten jullie ook maar lekker van jullie prachtige kindjes!

Veel liefs,
Marieke
 
Terug
Bovenaan