sit-ups.....het vervolg.

Ik ben al een tijdje bezig met sit-ups omdat ik mijn buik zo ongeveer alle kanten op kan kneden. De eerste keer kwam ik maar 20 keer omhoog.
Maarrrrrrrr......vandaag ben ik tot de 40 gekomen. Dat is een VERDUBBELING!! KEI GOED MAN. de aanhouder wint. Ik doe er ook al 20 schuine ( Aan allebei de kanten )  bij dus in totaal 80 sit-ups. Ben best trots op mezelf. Alleen hoe lang ga ik dit volhouden hihi

WAT KNAP VAN JOU!!
zeg ik ook altijd tegen Ilse als ze op de commode ligt en haar hoofdje omhoog tilt (hihi).
Lekker doorzetten meid dan komt het helemaal weer goed met dat buikie!!

Groetjes, Marije

Hallo juf,
Ik doe iedere ochtend een hele serie oefeningen voor de beken bodem, de bovenbenen en natuurlijk de buik. Die van bekkenbodem en buik had ik uit een boekje oefeningen na de bevalling.
Ik ben u slanker dan voor mijn bevalling, het lijkt alleen alsof er vel los zit>>>
Groetjes Ylona

Wat knap! En waar halen jullie toch de tijd vandaan (jaja een keer minder reageren op het forum, scheelt minuten). Hier is het 's ochtends echt vliegen om alles voor elkaar te krijgen hoor!
Nou ja, ik fiets dus weer sinds  afgelopen weekend, vind ik ook al heel knap van mezelf. En dan met die twee kleintjes achter me in de fietskar, is best zwaar.
Patricia

Wauw. Ik ben jaloers. Bij mij is het nog niet verder gekomen dan het voornemen weer iets te ondernemen. Vandaar ook waarschijnlijk dat ik niet meer afval. Van nature ben ik gewoon een onsportief mens vrees ik.

Terug
Bovenaan