Site loopt niet lekker! Webmaster, help...

A

Anoniem

Guest
Kan het kloppen dat de site al bijna een week niet lekker loopt?

Als je uit een topic weg wilt, naar de onderwerpen terug, moet je meerdere keren klikken.
Ook als je zelf een bericht wilt plaatsen loopt het niet lekker. Kom je steeds weer teriug bij de onderwepen i.p.v. dat  het berichtscherm komt of dat je bericht niet geplaatst wordt. En je het dus nog een x en nog een x en nog een x kunt proberen.

Probeer het nu nog een keer in de hoop dat hij geplaatst wordt en dat iemand de boel  gaat nakijken. (Vewijder het bericht maar als het weer werkt....)

Of ben ik de enige die hier last van heeft???

groeten mama H

Vind jullie site overigens superleuk hoor!!!

Hoi Mama H

Gelukkig ben ik niet de enige want ik dacht dat het aan mij lag. Maar zo te lezen is dat bij jouw ook zo dat de website niet lekker werk. Ik moet ook zo a drie a vier keer klikken dat ik verder kom naar een anderen forum. Ik hoop dat het snel word verholpen want dit werkt zo niet lekker. Bij wie werk het ook niet lekker de forum van jongegezinnen.nl?

Groetjes van Brenda.

3e keer dat ik hier wat probeer te schrijven. Dus echt vreselijk gewoon ze moeten er snel wat aan doen want dit is niks.

Groetjes Sharine

Grrrrrr. Als het zo door gaat stop ik met het Forum jonge gezinnen!!!!!!!!!!!

Webmaster laat in iedere geval wat van je horen!!!!!!!

ja eindelijk ik kan wat typen wat een gedoe hoop dat er snel wat aan gedaan wordt anders zoek ik een ander forum op wel jammer want het bevalt me hier wel eigenlijk liever zat ik op het zwanger forum natuurlijk maar het is niet anders.

maar wil wel graag dat er wat aan gedaan wordt en snel als het kan want dit is niet leuk meer dat je tien keer moet proberen om het voor elkaar te krijgen .

hoop dat deze wel geplaatst wordt anders wordt ik gek.
groetjes denkertje

INDERDAAD!!!!

Zelfs over dit beantwoorden, doe ik al zo'n 10 minuten voordat ik uberhaubt een bericht kan tikken (Zo'n 10 keer geklikt!). Dit duurt al erg lang (anderhalve week)! Kan er please please naar gekeken worden? We zijn best wel verslaafd aan deze site met zn allen , maar zo werkt het niet!

Groetjes, Kitty

Hoi dames,

Kom eens kijken op jereno.nl, onderaan de pagina staat een link naar een goed werkend programma, er zijn er al een paar overgestapt van dit forum. Het is nog rustig maar daar hopen we verandering in te brengen.

misschien tot ziens op het nieuwe forum

groetjes linda

Terug
Bovenaan