site met namen svb

deze site staan namen
www.svb.nl
dat is misschien wel leuk als je zoekt kun je de top 20 vinden en dan ook nog een heel overzicht van alle namen die zijn gegeven in 2010 aan kinderen echt een hele boel. misschien leuk voor die gene die nog een naam zoeken.
groetjes

Hoi,

Net op de site gekeken, wilde zien hoe vaak de naam van mijn zoontje vorig jaar voor komt. Hij is net 2 en ik weet niet hoe vaak deze naam in 2009 is voor gekomen, maar vorig jaar dus maar 2x op de manier zoals wij hem hebben nl. Kyllian daarnaast 1x als Kylian en 4x als Killian. Dus toch echt een naam die niet veel voorkomt zoals wij dat graag wilden. Ook deze x gaan we voor een naam die niet veel voor komt, welke dat weten we nog niet.

groetjes Danielle

ja leuk he heb ook even gekeken voor mijn kinderen hun namen.
thaisha vorig jaar maar 1 keer (in haar eigen geboortejaar weet ik niet.
mareno 2 keer (maar weet niet of zij zelfde uitspreken als ons marèno)in zijn geboorte jaar weet ik niet.
ryon 3 keer hij is ook in 2010 geboren en geschreven rion zijn het er 2 en zo spreek je het bij ons uit rion.
dat was ook onze bedoeling niet te veel voorkomend. vind wel leuk om daar te kijken. heb gelijk paar gekeken die ik in mijn lijstje heb.
die vallen ook wel mee, maar zijn er nog niet over uit.
kyllian vind ik ook een leuke naam.

Ha wat grappig die lijst met namen...
In 2010 ben ik moeder geworden van een zoon Tom, maar ik heb alweer gezien dat die naam niet heeeeel erg origineel is (zo'n 375 keer)..
En de namen die we nu hebben bedacht zijn volgens de lijst ook niet heeeeel erg origineel.. Zo rond de 250 keer en 300 keer... Nou ja maakt niet uit, zolang wij ze maar mooi vinden, toch??

Groetjes Marleen

Terug
Bovenaan