Site?

Hallo,

Weet iemand een leuke website waar je de groei van het kindje goed kan volgen,
wat er met jou gebeurt en wat er precies in je baarmoeder gebeurt qua placenta en navelstreng enzo.....?

Alvast bedankt voor reageren,
P.s. Leuke boekentips zijn ook welkom.

liefs
mara
 
Hoi Mara,

Ik zelf heb het boek "Het 9 maanden dagboek". Hierin kun je precies per week lezen wat er met jou en je lichaam gebeurt en je kunt zelf beschrijven hoe jij die week heb ervaren. Ik zelf heb er heel veel aan!
Daarnaast kun je op deze site kijken bij zwanger en dan de kalender oproepen, hierin kun je dan ook per week zien wat er met jouw lichaam gebeurt!
Ook het boek van Beatrijs Smulders "veilig zwanger" staat bordevol wetenswaardigheidsjes.

veel leesplezier
Karin
 
Het boek het grote wonder van lars nilsson staat vol met echte fotos genomen in de baarmoeder, vanaf de bevruchting. Is echt heel mooi, als je een echo hebt gehad en je kijkt daarna naar de foto wordt het nog echter.
 
Poeh, Beatrijs Smulders, dat zou ik nou weer niet doen, ik vind het zo'n kenau. Maar dat is een kwestie van voorkeur natuurlijk. Het Grote Wonder van Lennart Nilsson. Ik zie dat iemand dat al heeft aangeraden maar het kan niet genoeg gezegd worden, het is echt een schitterend boek. En ik las laatst een tip, www.9maand.nl waar je van iedere week een echo kunt bekijken.
 
Hoi Mara,

Als je je aanmeldt op de website van www.babyopkomst.nl (volgens mij vragen ze wel een geringe eenmalige vergoeding van 12,50 euro), dan krijg je iedere twee weken via de E-mail een verhaaltje toegezonden over hoe ver je bent en wat er allemaal gebeurt met je lichaam en je kindje. Erg leuk om te lezen en meestal zit er een foto bij van het kindje hoe het er op dat moment ongeveer uitziet.

Verder kun je gedurende de hele zwangerschap en volgens mij ook nog gedurende het eerste levensjaar van je kindje (maar dat zou je even na moeten lezen) vragen stellen aan Sandra Vuik, (verloskundige). Ik heb in het verleden al een aantal malen een vraag gesteld aan haar en je hoeft er niet echt lang op te wachten (meestal een dag of 2 a 3).

Ook kun je bij www.jongegezinnen.nl onder het item "zwanger" en daarna "zwangerkalender" per week bijhouden wat er allemaal gebeurt met je lichaam en je kindje. Hierbij worden tevens tips gegeven voor aanschaf van produkten. Erg leuk om bij te houden.

Verder zijn er ongetwijfeld nog meerdere sites die je kunt bezoeken, maar deze twee heb ik vaak bezocht. Ik wens je veel leesplezier en een fijne zwangerschap toe.

Groet Fonske (36 weken)
 
Terug
Bovenaan