Siteverslaafde

Het is een paar dagen geleden dat ik op deze site heb gekeken maar dan mis je weer veel. Om mijn aandacht wat meer bij mijn werk te houden heb ik geprobeerd wat minder op deze site te kijken, wat is dat moeilijk zeg! Vandaag over 3 weken mijn nod, duurt nog even. Ik heb mijn vriendje al even duidelijk gemaakt dat de frequentie klussen wel weer omhoog kan. Eigenlijk wil ik proberen er wat minder mee bezig te zijn maar wat is dat moeilijk. Dat hebben jullie toch ook allemaal??? Mijn eisprong moet nog komen en ik vind het alweer superspannend worden..... Ik hou jullie op de hoogte en lees lekker met jullie verhalen mee...Voor degene(n) die bijna hun nod hebben veel succes tijdens deze spannende dagen en voor degene die aan de klus moeten ook heel veel succes. Degene die zwanger zijn gefeliciteerd!!!!!!!! Tot horens op deze site.....
 
Yep weer een spannende tijd tegemoet, ik ook. Maar ja er minder mee bezig zijn, weet ook niet echt hoe t moet! T lijkt zelfs zo dat naarmate we er langer mee bezig zijn, we er ook meer mee bezig blijven. (nu helemaal omdat ik nu dagelijks medicijnen voor mijn hormoonhuishouding in moet nemen....)
Wel veel klus plezier gewenst en ik denk dat we over een 3 tal weekjes wel weer zitten te duimdraaien!
 
Haai, ik ben er ook zo-een hoor! Ik heb dit forum op mijn werk de hele tijd aan staan en ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn maar ja....
Ik vind het nu ook wel weer leuk (net na je Rd is er ff niks aan en nu begint het allemaal wel weer te kriebelen (wanneer, wat, hoe, zal het, zullen we). Pffff, maar wel leuk en ik vind het ook erg leuk om hier te lezen hoe het met anderen gaat dus dat is mijn excuus!

Veel fun met klussen,

Po
 
Terug
Bovenaan